Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Najveća glavobolja za Amazon – lažna recenzija

    Najveća svetska onlajn platforma Amazon preduzima sve kako bi u svojoj trgovini sprečila lažne recenzije, saopšteno je iz ove kompanije.

    Zbog ogromnog broja lažnih utisaka koje su kupci postavljali kako bi reklamirali potpuno nepotrebne proizvode, dovelo je do toga da je sve više povraćaja robe i mnogo problema za vlasnike ovog trgovačkog giganta, prenosi magazin Konzumer afers.

    Trgovac namerava čak i da istakne vidljiva upozorenja i poziv na oprez od lažnih recenzija. Lažna recenzija je najveća glavobolja za Amazon.

    Važno nam je da naši korisnici znaju da nam je glavni cilj da sprečimo pojavljivanje lažnih ocena u našoj trgovini. Neprekidno ulažemo sve napore kako bismo omogućili da se u našoj trgovini pojavljuju samo autentične recenzije.

    Ozbiljno shvatamo svoju odgovornost i sprovođenje svih pravila, a najvažnije nam je poverenje potrošača, saopštili su iz ove kompanije. Oni su otišli toliko daleko da su tužili na hiljade korisnika koji su postavljali recenzije na Fejsbuku.

    Konzumer afers je pokušao u svom istraživanju da pronađe oznake na proizvodima koji su imali lažne ocene, poput „često vraćanje proizvoda“, ali je nisu pronašli. Potrošači bi svakako trebalo da proveravaju recenzije pre kupovine proizvoda, posebno kada je reč o onlajn kupovini i uslovima u kojima se proizvod unapred plaća.

    Izvor: Politika

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE