Najpouzdaniji načini zaštite na internetu
U ovoj godini, TeleSign je objavio dve značajne vesti – ulazak kompanije na CPaaS tržište i to da je belgijski BICS postao vlasnik TeleSign-a
Od svog nastanka 2005. godine TeleSign je vodeća kompanija na polju internet sigurnosti. Na američkom kontinentu 9 od 10, a na globalnom nivou 20 od 25 najvećih internet firmi su klijenti TeleSign-a. U Deloitte-ovom rangiranju Fast 500, najbrže rastućih američkih tehnoloških kompanija, TeleSign je tri godine zaredom u Top 500, a u Gartner-ovom Magic Quadrantu TeleSign je tri puta stekao titulu „Vizionar“ za usluge autentifikacije korisnika.
Prema rečima Mile Marčete, direktorke TeleSign Beograd, orijentacija na CPaas tržište je logičan sled napora ove kompanije da pruži vrhunsku i sveobuhvatnu uslugu klijentima. „Potreba za cloud komunikacijama je u porastu, posebno potreba za integracijom komunikacija u realnom vremenu u aplikacije i internet prezentacije, uz obezbeđenje bezbednosti podataka. Naša istraživanja tržišta govore da 91 odsto developer-a planira da ugradi komunikacione API ili SDK u svoje aplikacije u narednih godinu dana. TeleSign omogućava svima koji razvijaju aplikacije da lako dođu do TeleSign API i integrišu ih u svoje aplikacije.
Kad je reč o BICS akviziciji, ne možemo biti zadovoljniji, jer nam je taj ugovor doneo mogućnost da proširimo naše strateško opredeljenje i pozicioniranje kao globalni CPaaS lider. U isto vreme, sada smo u poziciji da izgradimo zajedničku strategiju za dalji rast, zadržavajući pri tom samostalnost u poslovanju“, kaže Marčeta.
Internet bezbednost je tema koja se sve češće spominje. Koja rešenja i novitete spremate na polju internet bezbednosti?
Prema podacima “ID Theft Resource Center”, u 2016, samo u SAD zabeleženo je više od hiljadu hakerskih napada koji su ugrozili bezbednost skoro 900 miliona korisnika širom sveta. Kompromitovanje lozinki je vrlo često, a lozinke ostaju najzastupljeniji način zaštite pristupa podacima. „Two Factore Authentication” se pokazao kao jedan od najpouzdanijih načina odvraćanja od zloupotrebe korisničkih naloga. Upravo zbog toga TeleSign nastavlja da radi na novim 2FA metodama, podržavajući korisnike da preuzmu odgovornost za bezbednost svojih podataka.
TeleSign je jedan od globalnih lidera u rešenjima za proveru identiteta putem mobilnog telefona. TeleSign „Mobile Identity“ rešenja obrađuju čitav spektar problema bezbednosti naloga, registraciju, pristup, korišćenje i „recovery“, kako bi pomogli da se smanji rizik od zloupotrebe uz pozitivno korisničko iskustvo.
Zahvaljujući rasprostranjenosti SMS poruka, klijenti TeleSign-a su kompanije iz raznih sektora. Usluge TeleSign-a koriste marketinške kompanije i kompanije koje vode društvene mreže, kompanije za razmenu poruka, kao i mobilni operateri i provajderi usluga.
Planovi kompanije na srpskom tržištu
U TeleSign-u u Srbiji radi 160 visokoobrazovanih stručnjaka. Naša kompanija se izdvaja po tome što se u našoj beogradskoj kancelariji odvija kompletan ciklus razvoja proizvoda, od dizajna i definisanja tehničkog rešenja, preko upravljanja razvojem proizvoda i projekata, programiranja do marketinga, prodaje i podrške korisnicima. TeleSign Srbija je motor razvoja TeleSign-a i naše strateško opredeljenje je da se u tom smislu i dalje razvijamo i širimo.
Izvor: BIZLife magazin
Piše: Sergej Vasić