Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Najkolega

    NAJKOLEGA: Predrag Janković i Mirko Zeković, Raiffeisen banka

    Četvrtu godinu zaredom, BIZLife organizuje projekat „Najkolega“, tokom kog otkrivamo ko su vam najdraži ljudi sa radnog mesta i zašto. 

    Predrag Janković i Mirko Zeković, Raiffeisen banka

    Raiffeisen banka je već dugo u domaćem bankarskom svetu poznata zbog svojih istaknutih digitalnih servisa kojima brzo i efikasno opslužuje preko milion klijenata. Svako ko klikne na aplikaciju na svom telefonu ili kompjuteru zna da će sav potreban posao završiti uz par komandi na ekranu. Taj visoko razvijeni tehnološki mehanizam ima svoj čitav, klijentima nevidljiv, „univerzum” unutar same banke. A primena tih najsavremenijih tehnologija ima i svoje posebne zahteve, koji nisu uvek baš jednostavni ni laki. Zato zaposleni Raiffeisena znaju da su im za svaku vrstu podrške i pomoći na raspolaganju uvek dvojica kolega: Predrag Janković i Mirko Zeković. Njihovo radno mesto se zove IT Help desk i jasno govori koju poziciju imaju u celokupnom Raiffeisenovom sistemu u Srbiji.

    Predrag Janković kaže da su mu u svakodnevnom poslu najpotrebnije organizacione veštine, koje mu omogućavaju da planira dnevne obaveze, ali i definiše prioritete na duži rok. „Neophodno je da pravilno rasporedim projekte i resurse, koordinirajući ih na pravi način i, naravno, da sve bude u zadatom vremenskom roku”, ističe Predrag.

    Ukazuje na to da su na njih najviše upućeni zaposleni banke jer im pružaju tehničku podršku, tako da su kolege njihovi klijenti.

    „Oni su uvek na vrhu liste prioriteta i celokupan angažman obavljamo sa tom dominantnom mišlju. U poslu koji Mirko i ja radimo neophodno je da se, osim odličnog poznavanja rada na računaru i različitih programskih jezika, svakodnevno bavimo hardverom, kao i izgradnjom, tj. ponekad i popravkom računara”, kaže Predrag.

    Mirko Zeković ističe da je vreme pandemije i primoranosti na drugačije uslove rada od svih do tada poznatih bio ogroman izazov, koji je, ipak, imao i jedan dobar efekat: veštine i iskustvo IT Help deska su u tom periodu došle do velikog izražaja, omogućivši da se pravovremeno i adekvatno reaguje u novoj „arhitekturi” posla kada su laptopovi postali osnova rada od kuće.

    Drugi veliki izazov pojaviće se ubrzo nakon korone. Bila je to izuzetno zahtevna i složena integracija RBA i Raiffeisen banke, gde su digitalni sistemi bili temelj neosetnog i lakog prelaska svih klijenata obe banke na novi, objedinjen sistem poslovanja.

    „U tom periodu je bila značajna i naša mentalna snaga, kao i solidarnost, koja je ojačala tim u celini. Dobra organizacija i timski rad, kao i logistika sa drugim organizacionim jedinicama sa kojima smo sarađivali svakodnevno, takođe su bili izuzetno značajni”, kaže Mirko, dodajući da nema zaposlenog u Raiffeisenu koji se neće setiti koliko sigurnosti i pouzdanosti je ulivao IT Help desk u trenucima kada je od besprekornog prelaska zavisilo ne samo toliko klijenata već i najviša reputacija banke.

    IT Help desk je, između ostalog, unutar banke poznat i po veseloj i druželjubivoj atmosferi koja vlada u njihovim kancelarijama. Kako kažu, ambijent oplemenjuju dobrom muzikom, koja im je jedan od značajnih elemenata za „frekvenciju” na kojoj rade. „Kolegijalnost, timski duh i solidarnost generalno su najveća snaga sistema Raiffeisen”, uglas kažu Predrag i Mirko.

    Te tri osobine, uz sve što su činili i svakodnevno čine, uz posvećenost i ljubaznost, objašnjavaju zašto su odmah, skoro jednoglasno, i bili predloženi za izbor „najkolege”, i to kao tandem, od strane zaposlenih u banci.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Raiffeisen banka

    What's your reaction?

    Komentari

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE