Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Na Adi održan HISENSE CUP 2023: Fudbalsko zagrevanje pred EURO 2024

    U iščekivanju 17. izdanja Evropskog prvenstva u fudbalu, kompanija Hisense priredila je 30. septembra, na beogradskoj Adi, fudbalski turnir Hisense Cup 2023, na kojem su učestvovale ekipe prodavaca iz Srbije ovog prestižnog tehnološkog brenda.

    Pred brojnom publikom, više od 120 igrača je pokazalo zavidne fudbalske veštine i majstorije poput pravih profesionalaca. Uz sjajnu atmosferu i u sportskom duhu bila je ovo istinski sjajna prilika za najavu EURO 2024, čiji je Hisense globalni partner treći put zaredom.

    Hisense je globalni partner prestižnih sportskih manifestacija, a ovog puta podržava Kvalifikacije i već treći put zaredom UEFA Evropsko fudbalsko prvenstvo 2024, koje će biti održano u Nemačkoj. Ovim kompanija pokazuje snagu svog brenda, jer biti tri puta zaredom partner ovako prestižnog takmičenja je istovremeno i podstrek i velika odgovornost. U susret tome, sad već tradicionalni Hisense Cup održava se za Hisense prodajne timove i za kolege iz medija na takozvanom beogradskom moru, na Adi.

    Na Hisense Cup 2023 takmičenju finalistima i pobednicima dodeljene su vrlo vredne nagrade – Hisense televizori od 55 i 50 inča, modeli 55A6BG i 50A6BG, a u posebno pripremljenoj Chill zoni turnira bilo je veoma zabavno, što je dodatno začinilo kompletan događaj.

    Pobednik turnira za 2023. godinu je ekipa Tehnomanija, dok je drugo mesto osvojila ekipa Tehnomedia. U revijalnom delu turnira svojevrsna atrakcija bila je utakmica sportskih medija i sportskih redakcija medijskih portala u Srbiji, koja je pokazala da naši sportski novinari, osim što odlično prate sportska dešavanja umeju i da igraju fudbal – i to kako! Pobedila je ekipa u zelenim dresovima, rezultatom 5:3, ali je na terenu bilo daleko neizvesnije.

    Hisense Cup postaje regionalna tradicija kompanije, koja i na ovaj način pokazuje svoju odlučnost da lokalnim tržištima pruži podršku u razvoju zdravijih navika i kvalitetnijeg života.

    Posvećena ulaganju u inovacije i proizvode koji su održivi i ekološki, kompanija će svojom najsavremenijom tehnologijom kvaliteta slike ljubiteljima fudbala širom sveta pružiti neuporediv doživljaj gledanja UEFA EURO 2024. Upravo zato novi modeli televizora imaju dodatna poboljšanja kako bi se gledalac osećao kao da je na stadionu, u srcu dešavanja.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Hisense

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE