Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Može li se ekonomski predvideti pobednik Mundijala?

    Šta čini jednu državu dobrom u fudbalu i da li se uopšte može predvideti ko će pobediti na svetskom šampionatu u Rusiji?

    Magazin The Economist je napravio statistički model u koji je uključio istorijske podatke i analizirao više faktora koji doprinose nacionalnom fudbalskom uspehu kako bi otkrio ko će biti pobednik svetskog šampionata.

    Neki od kriterijuma je koliko igrača ima u zemlji, jer kako navode, što je više igrača, veći je prostor da se izaberu najtalentovaniji, a kako kažu, tu vodi Nemačka, sa više od 16 miliona igrača, dok je na dnu liste Island sa 32.000 igrača.

    Popularnost tog sporta je drugi kriterijum koji je razmatran.

    Broj pregleda na „Google“ pretraživaču koji su povezani sa fudbalom, ističu, pokazuje strast koju zemlja ima prema tom sportu. Afričke zemlje su se našle na vrhu liste u tom polju, dok su najmanje bile zainteresovane Indija i Pakistan.

    „Što više para je država potrošila na objekte i trenere, bolje su joj šanse za pobedu na svetskom kupu“, piše The Economist.

    Nemačka, Engleska i Švajcarska su na vrhu liste po potrošnji novca na ovogodišnjem kupu.

    Hrvatska i Urugvaj se poboljšavaju u fudbalu, mada imaju malu populaciju, pa se postavlja pitanje, šta njih čini dobrim u fudbalu?

    Prvo, obe zemlje ohrabruju mlade fudbalere da budu kreativni, drugo, velike mreže skauta dele talentovane igrače i treće oni se uključuju u globalnu fudbalsku mrežu, izvozom fudbalera i dovođenjem najboljih menadžera.

    Dakle, ko će osvojiti svetski kup?

    „Mi predviđamo da će najverovatnije Brazil pobediti na svetskom šampionatu u fudbalu“, ističe The Economist.

    Magazin kaže da Brazil ima 27 odsto šanse da podigne trofej.

    Izvor: The Economist

    Foto: Beta

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE