Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija, posao, motivaciono pismo

    Za motivaciono pismo važi pravilo da je ,,manje“ više: Evo kako bi trebalo da izgleda

    Postoji određena debata o tome da li treba da napišete motivaciono pismo kada se prijavljujete za posao. Iako neki regruteri veruju da to nije neophodno, to može da pomogne da se premosti jaz između vašeg iskustva i pozicije za koju konkurišete.

    Ako je posao „nešto oko čega ste zaista strastveni“, naveo je Sajmon Tejlor, bivši Diznijev regrut i autor predstojeće knjige o liderima „Izgradite pametno“, i „Zaista mislite da je to velika prilika za vas“, možda bi vredelo razmisliti o tome da napravite propratno pismo da biste se zaista razlikovali.

    U tom slučaju, evo kako bi Tejlor preporučio da se to uradi, prenosi CNBC Make It.

    Motivaciono pismo

    Posao, motivaciono pismo (Freepik)

    ‘Manje je više’

    Ko god na kraju pogleda vaše propratno pismo verovatno neće imati sate da provede na njemu. Zato ćete želeti da budete koncizni u svojim argumentima zašto baš vi odgovarate za ovu poziciju. Za većinu propratnih pisama, uvodna rečenica, nekoliko tačaka i završna rečenica su sve što vam treba.

    Da je sam Tejlor pisao propratno pismo, na primer, počeo bi uvodnom rečenicom kao što je: „Mislim da bi mi ovaj direktor marketinga odlično odgovarao, s obzirom na moje iskustvo. Evo tri glavna razloga zbog kojih verujem da mogu da doprinesem kompaniji.”

    Zatim bi napisao tri pasusa u kojima bi naveo svaki razlog zbog kojeg bi bio odličan, uključujući i vrstu kvalifikacija koje je stekao u dosadašnjoj karijeri. Zatim bi propratno pismo završio rečenicom poput „Radujemo se daljem razgovoru o ovom zadatku“.

    „Manje je više“, tvrdi on.

    Međutim, prema rečima Tejlora, imajte na umu kada pišete propratna pisma: „Morate da koristite sopstveno rasuđivanje i kontekst“.

    Ako se prijavljujete za poziciju koja podrazumeva pisanje ili marketing, „možda će stavljanje tačaka biti poslednja stvar koju biste želeli da uradite, jer izgleda sažeto i nesofisticirano“.

    U tom slučaju, poželećete da koristite propratno pismo.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels, Freepik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE