
Momirović: Dok Evropa ne razmišlja o investicijama, na Moravskom koridoru 3.600 radnika
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović kaže da je na izgradnji Moravskog koridora zaposleno više od 3.600 radnika i to u trenutku kada niko u Evropi ne razmišlja o investicijama zbog rata u Ukrajini.
„Za nešto više od godinu dana povezaćemo Kraljevo sa auto-putem ‘Miloš Veliki’, a do kraja godine Kruševac sa Koridorom 10. U periodu od tri godine u planu nam je da završimo Moravski koridor.“
Ne odustajemo ni od jednog projekta i ne povlačimo se ni sa jednog gradilišta, jer nam je u prvom planu odgovornost da sve započeto i završimo, rekao je Momirović prilikom obilaska radova na izgradnji Moravskog koridora, na deonici od Kraljeva do Čačka.

foto: Beta
Ukazao je da je ta deonica od posebnog značaja kako za Kraljevo, tako i za Čačak, jer će biti povezani najkvalitetnijim auto-putem u jugoistočnoj Evropi.
Obilasku radova je prisustvovao i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić i tom prilikom je naglasio da su potpuno aktivirana sva gradilišta, kao i da je reč o izuzetno zahtevnom projektu, jer se osim radova na izgradnji auto-puta od Kraljeva do Čačka radi i hidrotehničko uređenje Zapadne Morave celom dužinom koridora.
Moravski koridor povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca Koridorima 10 i 11.
Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije izmedu Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika.
Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji i njegova ukupna dužina iznosi 112 kilometara.
Izvor: RTS
Foto: screenshot