Momirović: Digitalni auto-put najveće gradilište u Srbiji
Na Moravskom koridoru angažovano je više od 2.500 radnika, blizu hiljadu jedinica mehanizacije i to je najveće gradilište u Srbiji, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.
„Cilj nam je da se radovi završe u predviđenoj dinamici i da uradimo nešto o čemu niko nije mogao da sanja pre desetak godina.“
Ovo je auto-put najviših standarda u ovoj zemlji, najmoderniji u Jugoistočnoj Evropi i najširi auto-put u našoj zemlji, rekao je Momirović tokom obilaska radova na trasi i potpornom zidu na deonici auto-puta od Pojata do Kruševca, u sklopu Moravskog koridora.
U obilasku radova bili su i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, gradonačelnica Кruševca Jasmina Parulović, kao i predstavnici glavnog izvođača radova, kompanije Behtel Enka.
„Na Moravskom koridoru se veoma intezivno radi. Naša očekivanja su de će u potpunosti u naredna dva meseca na deonici od Pojata do Kruševca biti završeni svi zemljani radovi i na potezu od Pojata do Makrešana završeni sve objekti i u potpunosti povezana trasa“, kazao je Antić.
Moravski koridor povezuje centralne delove Srbije sa Koridorima 10 i 11. Ta saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika.
Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji. Dug je 112 kilometara i obuhvata tri deonice: Pojate – Kruševac (27,8 kilometara), Kruševac – Adrani (53,8 kilometara), Adrani – Preljina (30,6 kilometara).
Izvor: Beta
Foto: Pixabay