Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Miroslava Jeremić, Pet Network

    Miroslava Jeremić, Pet Network: Naša industrija zasniva se na čistoj emociji

    Miroslava Jeremić, direktorka marketinga u kompaniji Pet Network, ističe važnost strateške brige o kupcu i unapređivanja programa lojalnosti 

    Kompanija Pet centar posluje na tržištu Srbije već 15 godina i od osnivanja svoju poziciju gradi kroz ekspertizu i specijalizovano osoblje. „Naše prodavnice, pored širokog asortimana, sadrže i veterinarske apoteke, gde, uz stručnu podršku i besplatno savetovanje iskusnih doktora veterinarske medicine, naši kupci mogu da dobiju odgovore na sva pitanja”, govori Miroslava Jeremić na početku našeg razgovora. 

    Da li pratite trendove u marketingu i koliko vremena posvećujete edukaciji? 

    ‒ Marketing, iz godine u godinu, dobija sve veći značaj. Kompanije sve više prepoznaju neophodnost marketinga unutar organizacija, ali uviđaju i složenost tog sistema, koji se velikom brzinom menja. Proporcionalno je u vezi s tim i rast broja različitih konferencija i edukacija uz pomoć kojih rezimiramo dosadašnja iskustva, ali i stalno se usavršavamo. Trudim se da ispratim sve ključne seminare, konferencije i edukacije, da se upoznam sa svim novim trendovima, ali iskustvo je pokazalo da se najviše nauči iz konkretnih poslovnih primera sa kojima se susrećem svakodnevno. 

    Kako se vaša marketinška strategija razlikuje od konkurencije i šta je to što čini vašu kompaniju posebnom?  

    ‒ Uvek smo tu za savete i preporuke, jer nam je veoma važno da sa kupcima izgradimo dugogodišnje poverenje. Imajući u vidu koliko je vreme važno, a logistika savremenog života pravi izazov, Pet centar svojim kupcima nudi sve na jednom mestu – kvalitetne proizvode, savete stručnjaka i najbolju uslugu. Takođe, vredno radimo na razvoju naših privatnih marki, koje kvalitetom i cenama pariraju internacionalnim brendovima. 

    Koje su aktivnosti vaše kompanije trenutno u fokusu kada je reč o marketingu? 

    ‒ Za nas je strateški najbitnija briga o kupcu i trudimo se da u svakom delu poslovanja kupac bude u centru naše pažnje. Upravo je zbog toga fokus usmeren na razvoj i unapređivanje našeg programa lojalnosti.

    Prošle godine smo pokrenuli mobilnu aplikaciju u okviru programa lojalnosti „Pet centar klub”. Aplikaciji se može jednostavno pristupiti mobilnim telefonom sa Android ili iOS operativnim sistemom, a ona pruža mogućnost sakupljanja bodova skeniranjem bar-koda iz aplikacije prilikom svake kupovine u prodavnicama Pet centra.

    U zavisnosti od sakupljenih bodova, kupci mogu da ostvare različite nivoe popusta. Ono što je posebno zanimljivo i po čemu se naša aplikacija izdvaja jeste to što kupac može da registruje svog ljubimca i da dobija personalizovane ponude i kupone sa popustima. Cilj nam je da što bolje upoznamo naše kupce i da im ponudimo baš ono što im treba. 

    Kako razvijate i održavate odnose sa kupcima i kako to utiče na vašu marketinšku strategiju? 

    ‒ Kućne ljubimce doživljavamo kao članove porodice i brinemo o njima sa velikom pažnjom. Zbog toga je ova industrija specifična i zasniva se na čistoj emociji. Imajući to u vidu, vrlo nam je važno da se posvetimo svakom kupcu, da mu ponudimo personalizovanu uslugu i ponudu. Kontinuiranim ulaganjem u stručno osoblje trudimo se da uvek odgovorimo na sva pitanja naših kupaca i da im pomognemo adekvatnim savetima.  

    Koliko se vaša kompanija prilagođava trendovima, a koliko ih i sami kreirate? 

    ‒ Kao lider u industriji, uvek se trudimo da budemo korak ispred i odgovorimo na sve potrebe kupaca, čije se navike poslednjih godina menjaju velikom brzinom. Samim tim, i naša strategija se menja i prilagođava novim zahtevima koji su pred nju postavljeni. Osluškujemo signale koje nam kupci šalju, pratimo dinamiku novonastalih okolnosti, usmereni na to da u svakom trenutku budemo njihov pravi i najbolji izbor. 

    Miroslava Jeremić, Pet Network

    Miroslava Jeremić, Pet Network

    Ovaj broj posvetili smo ženama. Na koji način kao kompanija podržavate karijerni razvoj žena u vašim redovima? 

    ‒ Veliki broj zaposlenih u našoj kompaniji čine žene. One su te koje donose neke od ključnih odluka o daljim tokovima rada i o pravcu kojim ćemo se kretati. Lične zasluge, trud i zalaganje jedini su kriterijumi koji uređuju dalji karijerni put i napredovanje.  

    Želim posebno da naglasim i to da nam je zadovoljstvo svih naših zaposlenih podjednako važno kao zadovoljstvo naših kupaca. Cilj nam je da svi u ovom neraskidivo povezanom lancu budu zadovoljni što su deo Pet centra. Da biraju da budu njegov deo. Da se osećaju cenjeno i uvažavano, baš onako kako očekuju i zaslužuju. Jedino tako i možemo funkcionisati na pravi način – i mi zaposleni, ali i naši kupci. 

    Koji su trenutno najveći izazovi u vašoj oblasti i kako ih prevazilazite? 

    ‒ U vremenu kada se sve brzo menja, kada su današnji trendovi sutra već prošlost, kada je konkurentnost na tržištu velika, a kanali komuniciranja sa kupcima sve raznovrsniji, najveći izazov je uraditi nešto novo, drugačije, a opet ostati dosledan principima poslovanja svoje kompanije. Ako se tržište i navike potrošača menjaju brzo, mi se moramo menjati i prilagođavati još brže. Na tom putu nikada ne zaboravljamo šta nam je primarno – kupac i njegove potrebe, koje su u fokusu svake poslovne odluke. Sve navedeno nas i podstiče da stalno napredujemo i da što bolje poznajemo i razumemo naše kupce.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE