Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Omiljeni milka ukus

    Milka pokreće veliku nagradnu igru – Omiljeni Milka ukus

    Milka, jedan od najpoznatijih svetskih brendova čokolade, poziva vas da učestvujete u velikoj nagradnoj igri pod nazivom Omiljeni Milka ukus. Nagradna igra traje do 23. oktobra 2023. godine, a pobednike očekuju sjajne nagrade – 3 nezaboravna egzotična putovanja, 10 Gigatron poklon vaučera i 50 Milka slatkih paketa.

    Učešće u nagradnoj igri Omiljeni Milka ukus regulisano je Pravilnikom, a svi koji žele da učestvuju treba da u periodu od 11. septembra 2023. godine do 23. oktobra 2023. kupe minimum jednu Milka čokoladu, sačuvaju račun, posete sajt www.omiljenimilkaukus.rs, glasaju za svoj omiljeni Milka ukus i ukucaju brojač računa. Na taj način potrošači će biti u mogućnosti da osvoje neku od nedeljnih nagrada (Milka slatki paket ili Gigatron poklon vaučer), dok je glavna nagrada vaučer za egzotično putovanje.

    „Ukus je jedan od najvažnijih kriterijuma za odabir čokolade od strane njenih ljubitelja. Inspirisani time,  odlučili smo da kroz ovu nagradnu igru saznamo koji je to omiljeni Milka ukus ljubitelja naših čokolada i uz to, zajedno sa svima onima koji učestvuju, dođemo do odgovora na pitanje Koji je omiljeni Milka ukus Srbije“, izjavila je Una Lučić, brend menadžerka za Milka tabletne čokolade u kompaniji Mondelēz International i dodala „biće zanimljivo videti da li se ljubitelji Milka čokolade više opredeljuju za neki od klasičnih kremastih ukusa, kao što su noisette ili jagoda, a možda čak pobedu odnese neki od manje uobičajenih ukusa poput suvog grožđa i lešnika ili kombinacija sa keksom.“

    Tokom septembra i oktobra za mrvicu (čokolade) više uživajte u svom omiljenom Milka ukusu i učestvujte u nagradnoj igri u kojoj možete osvojiti sjajne nagrade! Sve informacije o učešću, kao i Pravilnik o nagradnoj igri možete pronaći na sajtu www.omiljenimilkaukus.rs.

    O kompaniji Mondelēz International

    Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) ohrabruje potrošače da pravilno konzumiraju užinu u preko 150 zemalja širom svijeta. S neto prihodom od oko 31 milijardi dolara u 2022. godini, kompanija predvodi budućnost snacking-a uz čuvene globalne i lokalne brendove kao što su Oreo, Ritz, LU, Clif Bar and Tate’s Bake Shop biskviti i peciva, čokolade Cadburi Dairi Milk, Milka i Toblerone. Mondelēz International je ponosan član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti. Za više informacija posjetite www.mondelezinternational.com ili pratite kompaniju na Twitteru na adresi www.twitter.com/MDLZ.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Milka

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE