Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Millinsky, Novak Fondation © Pauldoumenc.fr

    Milinsky: Verujem u dizajn kao silu dobrote

    Mladi francuski dizajner Millinsky govori o saradnji sa Fondacijom „Novak Đoković”.

    Millinsky (Alexandre Daillance), francuski modni dizajner i kreativni preduzetnik, inspiraciju za svoje kreacije nalazi na ulici, filmu, među ljudima. Do sada je sarađivao sa nekim od najvećih imena muzičke i holivudske scene, a svoje mesto našao je i na Forbsovoj listi 30 najuspešnijih ljudi mlađih od 30 godina. Ovog urbanog Parižanina, koji je jedan od najmlađih dizajnera koje je predstavio magazin „Vog”, prepoznajemo po smelim i, kako i sam ističe, smislenim komadima.

    Fondacija „Novak Đoković” ostvarila je partnerstvo sa ovim dizajnerom, a saradnja sa brendom Millinsky biće prepoznata po svom univerzalnom sloganu – DREAMERS ARE CHAMPIONS – i sadržaće ograničeno izdanje kačketa, dukseva sa kapuljačom i majica dugih rukava, koji se mogu pronaći na onlajn šopu Fondacije.

    Kako počinje vaša priča? Kako ste odlučili da radite ovo što sada radite?

    ‒ Počeo sam da se interesujem za dizajn i modu u ranom detinjstvu. Sećam se da sam na komadu papira crtao izmišljene kolekcije odeće i dodataka kada sam imao oko 10 godina. Nekoliko godina kasnije, kada sam bio u srednjoj školi, moja strast za modom postala je veća i sprovodio sam značajne analize modnog tržišta nakon što uradim domaći zadatak. Na kraju sam odlučio da lansiram svoj prvi modni brend pod nazivom „NASASEASONS”, sa 18 godina. Osetio sam potrebu da rizikujem i vidim dokle moj dizajn može da ode.

    Gde nalazite inspiraciju za komade koje stvarate?

    ‒ Inspirisan sam svim stvarima koje gledam svakodnevno. Na primer, određeni poster koji vidim na ulici mogao bi da inspiriše dizajn koji ću napraviti nekoliko meseci kasnije, od fontova do kombinacija boja. Često slikam stvari koje volim kada putujem i čuvam ih u „biblioteci inspiracija”. Osim toga, muzika i filmovi su, takođe, veliki izvor inspiracije za mene. Ako sarađujem sa nekim konkretno, očigledno će me inspirisati njegova istorija, ono za šta se zalaže i šta predstavlja.

    Millinsky, Novak Fondation © Pauldoumenc.fr

    Millinsky, Novak Fondation © Pauldoumenc.fr

    Milinsky i Novak Đoković

    Milinsky i Novak Đoković

    Sarađivali ste sa nekim od najvećih svetskih imena. Šta ste naučili kroz ovakve saradnje i da li su vam one pomogle da postanete još bolji?

    ‒ Bilo je neverovatno zanimljivo sarađivati sa tako raznolikim spektrom entiteta, od Rolling Stonesa do Fondacije „Novak Đoković”, koji se međusobno dosta razlikuju. To je zabavno. Radim samo sa ljudima i organizacijama koje zaista obožavam i poštujem. Pošto ih sve izuzetno cenim, znam dosta o njima i pokušavam da dočaram šta predstavljaju kroz dizajn. Kada govorimo o Fondaciji „Novak Đoković”, upoznajući rad Fondacije i slušajući neke od govora koje je Novak održao nakon svojih najvećih pobeda, došao sam do fraze „Sanjari su šampioni”. Njegova priča je neverovatno inspirativna i želeo sam da pronađem najbolji način da simbolizujem njegovu priču kroz samo nekoliko reči. Mislim da fraza koju smo smislili dobro radi u prilog tome.

    Onlajn šop Fondacije „Novak Đoković” sadržaće niz proizvoda. Najupečatljiviji proizvod je zbirka od sedam knjiga, od kojih je svaka lepo dizajnirana i upakovana, sa sertifikatom o autentičnosti. Ova jedinstvena serija posvećena je svim godinama koje je Novak završio kao svetski teniser broj jedan, od 2011. do 2021. godine.

    Da li postoji određena osoba za koju mislite da zaista oličava estetiku odeće koju kreirate?

    ‒ Sjajno pitanje! Niko me to ranije nije pitao. Da budem iskren, ne mislim tako. Mislim da svako može da nosi odeću koju kreiram. Ne postoji konkretan cilj.

    Millinsky, Novak Fondation © Pauldoumenc.fr

    Millinsky, Novak Fondation © Pauldoumenc.fr

    Šta povezuje modu i biznis?

    ‒ Moda i biznis su, zaista, isprepleteni. Nije dovoljno smisliti dobar dizajn – morate ga prodati. Ključ za dugotrajan relevantan brend jeste imati jak DNK, kvalitetne proizvode i efikasne kanale distribucije. Ako sve to imate pod kontrolom, onda ste u odličnoj poziciji da uhvatite interesovanje ljudi i ostanete u njihovim glavama dugi niz godina.

    Šta biste izdvojili iz saradnje sa Fondacijom „Novak Đoković”?

    ‒ Verujem da se dizajn može koristiti kao sila dobrote. Za mene je bitno da koristim svoju platformu za podršku stvarima koje su mi važne. Obrazovanje je, definitivno, jedna od njih. Moj tim je pre nekoliko meseci kontaktirao sa Jelenom Đoković i ponudili smo pomoć. Naša ideja je bila da napravimo kolekciju od šest komada koja bi se prodavala na zvaničnom sajtu Fondacije. Veoma cenim njihovo poverenje što su nam dozvolili da radimo sa njima. Posao koji rade je zaista neverovatan i čast nam je da podržavamo njihove napore da svakom detetu u Srbiji obezbede kvalitetno predškolsko obrazovanje.

    Kada biste jednom rečju morali da pohvalite svoj rad i kreacije, koja bi to bila reč?

    ‒ Smisleno.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Pauldoumenc.fr

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE