Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lionel Mesi

    „Mesi Manija“ se vraća: Cene ulaznica za njegov debi u sezoni i dalje skaču

    Debi koji će odigrati Lionel Mesi u njegovoj prvoj punoj sezoni u Major League Socceru možda neće koštati navijače kao prošle godine, za njegovu prvu utakmicu sa Interom iz Majamija, ali pokazuju da se „Mesi manija“ nije smanjila uprkos njegovoj teškoj predsezoni.

    Prosečna kupovna cena za prvu utakmicu lige MLS u sezoni između Majamija i Real Solt Lejka u sredu uveče košta oko 185 dolara po mestu, što je 585 odsto skuplje od prve domaće utakmice Intera Majamija prošle godine bez Mesija, kada su karte koštale oko 27 dolara, pokazuju podaci TickPick-a.

    Najjeftinije karte za prvi ovogodišnji meč kod kuće su 95 dolara za meč. To je 1,257% skuplje od najjeftinije, odnosno „ulazne“ cene prošlosezonskog otvarača kuće kada je sedište koštalo 7 dolara.

    Cene na sekundarnom tržištu su povišene do kraja sezone sa ulaznicama za oko 70 odsto skupljim nego prošle godine. Sedišta koštaju 167 dolara u proseku u poređenju sa 99 dolara prošle sezone, pokazuju podaci kompanije TickPick.

    „S obzirom na to da se pridružio Majamiju na kraju prošle sezone, očekujemo da će „Mesi Manija“ i dalje biti u punom jeku za početak sezone, ali bi cene trebalo da se normalizuju kako budemo prolazili dalje“, kaže Bret Goldberg, koizvršni direktor TickPick-a za CNN.

    Zbog Mesija skuplje i druge utakmice

    Mesijev ulazak u MLS takođe povećava cene za druge timove u ligi: prosečna cena utakmice ove sezone je 164 dolara, što je 124 odsto skuplje od cene od 73 dolara po mestu u 2023. godini.

    Prodaja za MLS je u ovom trenutku porasla sedam puta u odnosu na prošlu godinu, a ove godine se povećala prodaja za svih 29 MLS timova, što pokazuje da Mesi dovodi više navijača u ligu koja je dugo zaostajala za ostalima po popularnosti.

    Prodaja Mesijevog redizajniranog dresa takođe je popularna, iako nije rasprodat kao prošle godine. Billi Lalor, direktor prodaje potrošača u Soccer.com, rekao je za CNN da je prodaja „snažna jer i dalje da vidimo visok nivo interesovanja“ oko njega, a prodavac očekuje da će njegov novi komplet biti „među najprodavanijim artiklima za 2024.”

    Izvor: BIZLife

    Foto: AP Photo/Jorge Saenz/Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE