Media Insights by Kliping: MTS dominantan oglašivač u štampi u julu
Prema podacima Agencije za analizu i praćenje medija Kliping, tokom jula najviše se u dnevnim novinama oglašavala industrija telekomunikacija, a u toj industriji najviše kompanija MTS.
Najviše reklamnih sadržaja u prethodnom mesecu moglo se videti u dnevnom listu Blic.
Prema podacima Klipinga izdvojenih posebno za BIZLife portal, industrija telekomunikacija imala je udeo u oglašavanju od 34,66 odsto. Nakon nje slede sportske kladionice, sa udelom od 14,72 odsto. Na trećem mestu nalazi se industrija osiguranja, a sledi je industrija medija, sa 7,82 i 7,67 odsto udela u oglasima u dnevnoj štampi u julu. Na poslednjem mestu nalazi se farmaceutska industrija koja je u štampi plasirala 5,83 odsto reklamnih poruka.
U dnevnim novinama najviše oglasa imala je kompanija MTS, 19,02 odsto. Sledi je kompanija Soccer Bet (12,73 odsto), platforma Apollon (8,13 odsto), Globaltel (5,06 odsto) i Dunav osiguranje sa nešto manjim udelom (3,07 odsto).
Kada su u pitanju štampani mediji u kojima su se plasirale reklmane poruke tokom jula meseca, prednjači Blic sa udelom u oglašavanju od 35,43 odsto. Nakon Blica slede Alo i Informer sa 23,77 i 10,43 odsto, zatim Dnevnik (8,28 odsto) i na kraju Večernje novosti (5,83 odsto).
Izvor: BIZlife
Foto: Kliping, Pixabay