Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    rem

    Media Insights by Kliping: Deleze Grupa imala NAJVIŠE reklama na nacionalnim kanalima u junu

    Prema podacima agencije za analizu i praćenje medija Kliping, čak 86,30 odsto reklamnih spotova u junu emitovano na kablovskim frekvencijama, dok je na nacionalnim kanalima emitovano svega 13,7 odsto.

    Na nacionalnim kanalima najviše se oglašavala kompanija Deleze Grupa, čiji je procenat oglašavanja 6,30 odsto, što znači da je imala najviše emitovanih pojedinačnih spotova od svih emitovanih spotova na nacionalnim kanalima, pokazali su podaci Klipinga, izdvojenih posebno za BIZLife portal.

    Sa nešto manjim brojem reklama na nacionalnim kanalima, oglašavala se kompanija Coca Cola, sa 6,08 odsto. Zatim, slede je Lidl sa 5,66 odsto i Marbo sa 3,63 odsto. Na poslednjem mestu od pet kompanija koje su se najviše oglašavale na nacionalnim frekvencijama, nalazi se kompanija Knjaz Miloš sa 3,35 odsto.

     

    Kada su u pitanju kablovske frekvencije, ovde se najviše oglašavala kompanija Henkel, 4,47 odsto. Nakon toga je Atlantic Grupa koja se na kablovskim frekvencijama oglašavala nešto manje, 4,33 odsto.

    Zatim, slede kompanija Galenika i Knjaz Miloš 3,95 i 3,91 odsto reklama, i na kraju je kompanija Marbo sa 3,18 odsto.

    Prema ovom istraživanju, kompanije Marbo i Knjaz Miloš našle su se među prvih pet koje su se najviše oglašavale u junu i na nacionalnim frekvencijama, ali i na kablovskim kanalima.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Kliping, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE