Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Matel traži osobu koja će igrati kartašku igru za 277 dolara na sat

    Kompanija igračaka Matel želi da u Sjedinjenim Državama zaposli osobu koja će promovisati novo izdanje njihove igre Uno – Uno kvatro.

    Izabrani kandidat će biti plaćen 4.444 dolara nedeljno, odnosno 277 dolara na sat da četiri nedelje da igra Uno kvatro sa strancima na ulicama Njujorka i o tome kreira odgovarajuće sadržaje koje će objavljivati na društvenim mrežama.

    Uno kvatro je nova verzija Matelove društvene igre Uno, koja postoji već pola veka, a u kojoj se kombinuje povezivanje četiri karte u nizu, kao u igri Konekt 4, sa klasičnim Uno pravilima o podudaranju brojeva i boja.

    „Radujemo se što možemo da ponudimo poziciju vrhunskom Uno igraču i pomognemo u predstavljanju naše potpuno nove igre, Uno kvatro, svetu“, kaže Rej Adler, direktor odeljenja društvenih igara u Matelu.

    Počevši od 13. septembra, glavni Uno igrač će naučiti zainteresovane da igraju igru i učestvuju u strimingu uživo i intervjuima.

    Svaki američki državljanin stariji od 18 godina može da se prijavi, ukoliko može da ispuni uslove za posao – da sedi duži vremenski period i nosi šator od 22 kilograma ulicama Njujorka u kome će da igra Uno kvatro.

    Matelova akcija je deo rastućeg trenda gde kompanije izvode raznorazne vratolomije na društvenim mrežama kako bi navele ljude da pričaju o njihovom novom proizvodu, napominje Tim Kalkins, profesor marketinga na Univerzitetu Nortvestern.

    „Ovo zaista odražava stanje današnjeg marketinga… pitanje je kako naterati ljude da se angažuju i zainteresuju za brend (kao što je Uno) koji postoji već 50 godina“, kaže Kalkins. „Za mnoge brendove Tik-tok je ključ.“

    Ali potrebno je više od objava na Tik-toku da bi brendovi videli rezultat. Za mali brend kao što je Uno, nemoguće je postići uspeh samo oglašavanjem, smatra prof. Kalkins. Umesto toga, obožavaocima treba dati nešto zanimljivo za razgovor kako bi im privukli pažnju.

    Izvor: RTS

    Foto: printscreen

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE