Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Marko Vučetić, HelloWorld: Za više od remek-dela je potrebna konstantna težnja ka poboljšanju

    Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.

    Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.

    Serijal u kojem nam uspešni ljudi iz sveta poslovne zajednice govore o remek-delu i šta ono za njih predstavlja nastavljamo sa Markom Vučetićem, PR menadžer, HelloWorld.

    Šta je za Vas remek-delo?

    Remek delo za mene predstavlja nešto što izaziva snažne emocije i utiske, što se izdvaja po originalnosti i kreativnosti, što je izvedeno sa izuzetnom pažnjom i preciznošću, i što ima dugotrajni uticaj na društvo i kulturu.

    Marko Vučetić, PR menadžer, HelloWorld

    Da li remek-dela postoje i u Vašem poslu?

    Tehnologije su same po sebi remek delo. Još veće remek delo je napraviti sajt koji će spojiti IT kadrove koji traže posao i kompanije koje traže kandidate – deluje da je to HelloWorld.rs.

    Marko Vučetić, PR menadžer, HelloWorld

    Šta je potrebno za više od remek-dela?

    Da bi se postiglo više od remek dela, potrebna je konstantna težnja ka poboljšanju i inovaciji. Potrebno je ostati otvoren za nove ideje, učiti od drugih, i stalno raditi na unapređenju svojih veština. Potrebno je biti strastven i predan svom radu, i neustrašiv u istraživanju novih ideja.

    Kada je reč o Vašoj industriji, šta mislite da će imati vanvremensku vrednost, a šta će biti prolazno?

    Mislim da će delovi industrije koje se tiču tehnologije i inovacija imati dugotrajnu vrednost, jer će nastaviti da transformišu način na koji živimo i radimo. Sa druge strane, neki trendovi koji su trenutno popularni, mogu biti prolazni, poput određenih stilova ili pristupa u dizajnu ili marketingu. Međutim, umetnost uvek ima vanvremensku vrednost i ona će uvek ostati važna u našim životima – kao dobra kamera na novim Xiaomi telefonima.

     

    *Fotografije koje se nalaze uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su telefonima Xiaomi 13 PRO sa LEICA optikom

    Izvor: BIZLife

    Foto: Xiaomi

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE