Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Marko Đurić, C&I Senior Account Manager, Balkan, RO&BG, Greece, kompanije Epson

    Marko Đurić: „Personalizacija je budućnost industrije štampe“

    Marko Đurić, C&I Senior Account Manager, Balkan, RO&BG, Greece, kompanije Epson, u razgovoru za BIZLife predočava nova tehnološka dostignuća i načine poslovanja u okviru hardver biznisa.

    Epson, japanska kompanija i svetski lider u proizvodnji štampača, predstavila je na ovogodišnjem sajmu Grafima 2022 svoj širok portfolio proizvoda, upotpunjen najnovijim tehnologijama štampe na tekstilu, velikim formatima, ali i uređaje za štampu etiketa i nalepnica. O novim modelima, ciljevima kompanije i dodatnoj vrednosti koju ona nudi – razgovaramo sa Markom Đurićem, C&I Senior Account Managerom, Balkan, RO&BG, Greece, kompanije Epson.

    • Šta je srž poslovanja kompanije Epson? Kakve sve tehnologije predstavljate i nudite?

    Epson plasira tehnologije štampanja. Govorimo o printerima, konkretno o printerima širokog formata koji su namenjeni prvenstveno za industrijsku štampu. Imamo više vrsta tehnologija koje prezentujemo, a najpre sublimacionu tehnologiju, koja se koristi za ispis na poliesteru. Sublimacija je, takođe, vezana i za apliciranje na različite materijale, poput keramike, kamena, metala, čak i prenosa na drvo. Pored sublimacije, prikazujemo i DTG tehnologije, što je direktna štampa na materijal. Ove tehnologije su namenjene prvenstveno za štampu na majicama, kačketima, patikama i izvode se na pamuku. Još jedna tehnologija je i DTF, koja podrazumeva štampanje na foliji sa koje se radi transfer na materijal. Ovakav način štampanja nije primenjiv samo na pamuku, već i na brojnim drugim materijalima.

    • Šta kompaniju Epson izdvaja u odnosu na konkurenciju?

    Kompanija Epson osluškuje potrebe tržišta i na pravi način odgovara na te potrebe plasiranjem proizvoda, koji su od samog početka do kraja konfigurisani, proizvedeni od strane naših inženjera u našim fabrikama, gde se strogo kontroliše kvalitet. Insistiranje na kvalitetu, pouzdanosti i trajnosti – odlike su kompanije Epson i naših proizvoda.

    • Koliko je poslednjih godina napredovala tehnologija i koje novitete možemo videti na tržištu? Da li je period pandemije iza nas doneo nešto novo?

    Plasiranje novih tehnologija se ne dešava iznenada, one se planiraju dugo. Period iza nas je promenio percepciju krajnjih korisnika i nas, kao proizvođača. Pandemija je donela neke nove zahteve, sve više se ide u smeru personalizacije, manjih serija, na koje je, takođe, potrebno odgovoriti kvalitetom i brzinom. Pandemija je donela jedan novi trend i pravac u kom se kreće industrija, kao i drugačiji način plasiranja tehnologija.

    Grafima 2022.

    Grafima 2022.

    • Na ovogodišnjem sajmu Grafima 2022 predstavljate i neke nove proizvode? Šta oni donose na tržište?

    Imamo dva nova proizvoda, koje sada, prvi put, prikazujemo na sajmu. To su modeli SC-F6400 i SC-F6400H, koji su konfigurisani sa fluo-bojama, a ovo je njihova prva prezentacija na evropskom nivou. Reč je o mašinama koje podmiruju potrebe i industrijske štampe, ali odgovaraju i na manje serije korisnika. Sa druge strane, istakao bih model V7000, tehnologiju koja već postoji na tržištu i koja ima svoj značajan udeo na njemu i tražena je od strane korisnika. Ovom tehnologijom otvaramo nova tržišta za Epson, ne samo u industriji već i u personalizaciji proizvoda, i to na različitim vrstama materijala.

    • Jedan od ciljeva kompanije je povezivanje ljudi, stvari i informacija. Na koji način vam to polazi za rukom? Koju dodatnu vrednost nudi kompanija Epson?

    Kao neko ko sarađuje sa partnerima i distributerima proizvoda, mogu reći da razvijamo nove softverske platforme koje olakšavaju korisnicima naših štampača da imaju lakše i brže održavanje proizvoda, da u svakom trenutku imaju mogućnost praćenja svih tih proizvoda u procesima štampe.

    Cilj je uprošćavanje tih procesa rada kroz ove softverske platforme kako bi se uštedeli vreme i novac, ali ne nauštrb kvaliteta.

    To je dodatna vrednost koju mi dajemo. Dakle, ne plasiramo samo hardver, već ceo paket usluga koje olakšavaju korisnicima saradnju i komunikaciju u okviru svih pitanja.

    • U kom pravcu se kreće tehnologija u industriji štampe? Šta je budućnost kada je reč o proizvodima na kojima se ona izrađuje?

    Pandemija je samo ubrzala trendove koje sada imamo prilike da vidimo. Dakle, to su personalni ispisi kroz manje ili veće serije, a koji se razvijaju i koji će se nastaviti u budućnosti. Sve je veća potreba na tržištu da se plasiraju proizvodi koji će vas izdvojiti od ostalih, a to se postiže personalnom odrednicom tih proizvoda.

     

    Izvor: BIZLife Magazin/Mladen Stanković

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE