Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    LUKSUZNA NEGA: Predstavljamo novi proizvod za mušku kosu

    Luksuz nije suprotnost siromaštva, nego opozoit vulgarnosti. To je imao u vidu Brend Kérastase, kada je osmislio Genesis Homme – kompletan premijum sistem protiv opadanja kose kod muškaraca. Evo kako je bilo na beogradskoj promociji ovog luksuznog proizvoda.

    Premijum brendovi troše premijum ambijent. Na Belom dvoru, uz eleganciju, džentlmenske i damske manire, odabrane goste, istančan muzički izbor i „signature“ pića, Kérastase je rekao koju reč o novim naučnim dostignućima u oblasti nege – terenu na kom je itekako dokazan. Reč je o Genesis Homme – liniji koja sprečava opadanje kose kod muškaraca.

    U dvorištu Belog dvora bili su parkirani Poršeovi dvotočkaši, barmen je pravio koktele inspirisane mirisom Genesis Hommen proizvoda, a među zvanicama našli su se ljudi iz sportskog, kulturnog i diplomatskog kora. Nastavak događaja usledio je na terasi Dvora, gde je organizovana luksuzna večera i revija koju su realizovali korisnici Kérastase proizvoda.

    Prisutnima se obratila predstavnica brenda Ana Tomić, kao i član Porsche kluba. Emotivno iylaganje imala je i Ivana Manojlović, direktorka Profesionalne divizije L’Oreal-a.

    Kérastase je profesionalna, luksuzna nega za kosu. Osnovan 1964. u Parizu, u okviru L’Oréal grupe, Kérastase je prisutan u najboljim frizerskim salonima širom sveta noseći sa sobom principe savršeno negovane kose, dijagnostiku, personalizaciju, luksuzne rituale i profesionalnu razliku.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Visual Lab

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE