Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    McDonald’s

    Luk sa roštilja, mekša lepinja, sir koji se topi: PROMENE u pripremi McDonald’s hamburgera

    Posle mnogo godina McDonald’s uvodi veliku promenu u pripremi hamburgera. Promena će se odnositi na popularne proizvode poput cheeseburgera, Big Maca i ‘quarter poundera‘ sa sirom.

    Ova promena dolazi u svih 1.450 restorana u Velikoj Britaniji i Irskoj od sredine marta, povodom proslave 50 godina McDonald’sa.

    Kompanija je najavila da je ovo “najznačajnija promena jelovnika” u poslednjih nekoliko decenija, a uključujuje i dodavanje luka na vrh svake pljeskavice tokom prženja.

    Gareth Pearson, glavni operativni direktor za McDonald’s u Velikoj Britaniji i Irskoj, istakao je da stalno uvode inovacije i poboljšavaju svoj jelovnik kako bi pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

    Takođe su uveli novu tehnologiju i obučili svih 177.000 članova osoblja kako bi omogućili posluživanje najboljih hamburgera do sada, piše The Sun.

    Promene na klasičnim hamburgerima McDonald’sa uključuju:

    • Čvršće pečene goveđe pljeskavice na roštilju za sočniji komad govedine s maksimalnim okusom
    • Dodavanje prženog luka na vrh pljeskavice tokom pečenja zbog dodatne boje i ukusa mesa
    • Korištenje sveže zelene salate pravo iz frižidera za hrskaviji ukus
    • Dodatno topljenje sira na toplijim goveđim pljeskavicama za glatku teksturu
    • Nova peciva sa maslacem, u stilu brioša koja su uvek sveže pečena

    „Dajte ovim ljudima Mišlenovu zvezdicu“: Zakerberg oduševljen hranom u Meku

    Ima još promena

    Lanac restorana brze hrane Mekdonalds objavio je nedavno da izbacuje iz upotrebe svoje čuvene McFlurry kašičice u korist održivijeg dizajna. Lanac brze hrane počeće isključivo da servira svoje poslastice sa tanjom crnom kašikom u nastojanju da smanji prekomernu potrošnju plastike za jednokratnu upotrebu, umesto glomaznih velikih kašika sa šupljom drškom koje su podsećale na slamke.

    „Teško je zamisliti pribor koji je tokom godina bio u fokusu intenzivnije debate. Zašto je ručka šuplja? Da li je to kašika, slamka ili oboje?“, piše u saopštenju Mekdonaldsa.

    Originalna McFlurry kašika ima šuplju ručku koja se pričvršćuje na McDonald’sove mašine za sladoled kako bi se poslastica izmešala pre nego što se preda kupcima.

    „Ova mala promena će pomoći da se smanji plastični otpad za jednokratnu upotrebu u restoranima, dok će kupcima pružiti isti ukusni McFlurry koji poznaju i vole“, kažu iz Mekdonaldsa.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE