Loyalty club Ada Mall-a u užem izboru za Evropsku nagradu
Program Loyalty cluba Ada Mall ušao je u uži izbor za finalistu Evropskih nagrada za marketing 2022. od strane Evropskog saveta za šoping mesta (ECSP).
Loyalty program startovao je u maju 2021. godine i predstavlja kombinaciju stalnih popusta za kupovinu u preko 70 prodavnica ADA MALL-a, uz skeniranje računa čime se prikupljaju bodovi koji se mogu zameniti za neku od atraktivnih nagrada iz fonda vrednog 10 miliona dinara. Za nešto više od godinu dana beleži oko 40.000 korisnika u BASIC I VIP segmentu.
O nagradi
European Solal Marketing Awards 2022 je vodeći program nagrada kojim se odaje priznanje za marketinšku izvrsnost u maloprodajnim i destinacijama za razonodu i zabavu širom Evrope. Od 80-ih godina prošlog veka, Solal Awards je izgradio izuzetan nivo priznanja u industriji marketinga, uglavnom zahvaljujući rigoroznom ocenjivanju vodećih stručnjaka iz industrije. Ovaj sistem ne nagrađuje svakodnevne marketing aktivnosti koje jedan tržni centar sprovodi. Dakle, projekat sa kojim učestvujete zaista mora da bude izuzetan da biste se istakli. Solals se ne odnosi na velike centre sa velikim budžetima ili samo jednog pobednika – nagrade se odnose na odlične i inovativne projekte i stoga može biti nekoliko pobednika u svakoj kategoriji.
Izvor: BIZLife
Foto: Ada Mall