Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ljiljana Ahmetović, Shoppster Srbija: „Na osnovu mišljenja, ideja i sugestija kupaca planiramo svaki potez“

    „Shoppster jeste postao “one-stop shop”, ali ispred našeg celokupnog asortimana je poverenje kupaca ostvareno kroz razumevanje njihovih potreba i kroz efikasnu komunikaciju“, za BIZLife govori Ljiljana Ahmetović, CEO Shoppster Srbija.

    • Shoppster je uspešno izašao iz još jedne praznične sezone – šta je obeležilo ovu? Da li je bilo iznenađenja i da li su zaista oboreni rekordi u broju poručenih proizvoda?

    Sjajno je kada sumirate rezultate za period kao što je ovaj iza nas i vidite na koliko polja su rekordi zaista oboreni, od broja samih porudžbina i dostavljenih paketa u najkraćem roku, do posećenosti Shoppster.rs platforme i gledanosti Shoppster TV prodajnog kanala. Ipak, koliko god bilo uzbudljivo obarati rekorde, naši najveći parametri uspeha ostaju zadovoljstvo i zaokruženo pozitivno iskustvo svakog pojedinačnog kupca u, takođe, svakom pojedinačnom segmentu online kupovine.

    Ove sezone imali smo priliku da, pored brojnih akcija, pogodnosti i konstantnog rasta ponude, dodatno standardizujemo svoje usluge u saradnji sa strateškim partnerima, gde se najviše istakla nedavno uvedena mogućnost plaćanja platnim karticama prilikom dostave. Ranije bi bio običaj spomenuti da je iznenađenje kada vidimo rast u porudžbinama krupnije robe poput bele tehnike, ali sada se već može reći da je to jedan stabilan uzlazni trend čiji rast sa zadovoljstvom pratimo.

    • Shoppster je dobitnik priznanja „Tech online store of the year“ na ovogodišnjoj dodeli Hot Spot Awards. U pitanju je vrlo specifična kategorija, a šta nam sve ona može reći o rezultatima Shoppstera kada je prodaja tehnike u pitanju?

    Ovo priznanje predstavlja još jednu potvrdu da je Shoppster platforma na kojoj kupci mogu pronaći gotovo sve što im je potrebno u bilo kojim životnim situacijama.

    U ovom slučaju akcenat je na krupnijoj robi poput najmodernijih televizora, bele tehnike i drugih uređaja koji su se ranijih godina, zbog opravdanih sumnji u procedure i legitimitet online kupovine, neznatno slabo naručivali.

    Kategorija jeste iz naše perspektive, kao eCommerce kompanije, specifična u pogledu podataka koje nam prodaja elektronskih uređaja pruža. Uspeh na ovom polju pokazatelj je da se situacija preokrenula nabolje, i da je Shoppster uspešno sproveo transformaciju ne samo domaćeg tržišta, već i svesti šire publike o mogućnostima koje moderna online kupovina pruža. Naravno, svako priznanje koje dodeljuju eCommerce profesionalci nama pričinjava veliku radost i dokaz je da Shoppster opravdava ulogu pionira u toj transformaciji.

    • Kako se stiče poverenje kupaca, i kakav je mehanizam potreban da jedan kupac potpuno rasterećeno naruči televizor preko interneta?

    Mehanizam se najlakše može objasniti kroz “noseće stubove” našeg poslovanja: brzo, lako i bezbedno iskustvo online kupovine, koje omogućavamo zahvaljujući odličnom timu koji smo okupili, pouzdanim partnerima, ekspertizom i intuitivnim alatima kojima se služe najveći eCommerce giganti širom sveta.

    Shoppster jeste postao “one-stop shop”, ali ispred našeg celokupnog asortimana je poverenje kupaca ostvareno kroz razumevanje njihovih potreba i kroz efikasnu komunikaciju. Jedan od najvažnijih posrednika u svakodnevnoj komunikaciji je Marketplace prodajni model koji sa lakoćom objedinjuje relaciju kupac-prodavac-kurir. U takvim okolnostima pravo je zadovoljstvo gledati kako bilo kakve nedoumice, ili strahovi od razmera online trgovine praktično nestaju.

    • Kada je reč strogo o poslovanju, kolika je odgovornost Shoppstera kao predvodnika eCommerce transformacije na domaćem tržištu?

    eCommerce je jedna od najdinamičnijih industrija, čiji se tokovi svakodnevno menjaju. Na nama je da ih pratimo sa najvećom mogućom pažnjom, primenjujući nova znanja i tehnologije tako što ćemo sarađivati sa našim partnerima koji dele viziju budućnosti ovog tržišta, i kupcima redovno nuditi najsavremenije usluge i pogodnosti. To je podjednako i naša odgovornost i naša realnost.

    Uprkos brojnim situacionim, kao i logističkim preprekama koje je tržište u razvoju postavilo prethodnih godina, iz toga smo izašli kao pobednici, sa jasnom strategijom i ekspertski, metodološki i etički utemeljenim poslovanjem u skladu sa svetskim standardima. Tako je, kroz brojne primere dobre prakse, uloga Shoppstera kao edukatora i predvodnika pozitivnih promena na tržištu postala izuzetno važna.

    • Kakve su reakcije na najnovije uvedene usluge poput plaćanja platnim karticama prilikom dostave? Šta je sledeće što možemo očekivati od Shoppstera?

    Od uvođenja ove usluge reč koja se sa dobrim razlogom sve češće spominje jeste rasterećenje. Primetno je veliko rasterećenje i kod kupaca i kod kurira, jer primopredaja paketa je sada nikad brža. Ova novina zaista je došla na svačije zadovoljstvo, jer drastična ušteda vremena u ovakvom logističkom sistemu uopšte nije mala stvar.

    I u ovom slučaju, do velikog izražaja dolazi razumevanje potreba kupaca i njihovo aktivno učešće u našem radu. Njihova mišljenja, ideje i sugestije od samog početka su za Shoppster dragocen izvor povratnih informacija, na osnovu kojih planiramo svaki naš dalji potez, a tako je bilo i u slučaju plaćanja karticama prilikom dostave.

    Ovakav vid plaćanja želja je svakog kupca koji ne želi da igde na internetu ostavlja podatke o svojoj platnoj kartici. Podjednako je važan i trgovcima i dostavljačima, a naše kolege iz D Express kurirske službe uveliko beleže sve bolje rezultate u broju dostavljenih pošiljaka na dnevnom nivou.

    Zajedno sa njima, nastavljamo da pažljivo analiziramo “klimu” eCommerce tržišta u svim njenim elementima, i da uz jasno definisanu strategiju rasta i razvoja, pomoću globalno priznatih sistema rada, otvorimo vrata online trgovine svima. Sada je u pripremi još jedna usluga dostave koju su nam kupci sugerisali kako bi dodatno uštedeli svoje vreme. Uskoro ćemo je i predstaviti.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Shoppster Srbija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE