Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Linkedin

    Linkedin uvodi IGRICE u cilju većeg povezivanja ljudi: Evo gde ih možete pronaći

    Platforma u vlasništvu Majkrosofta, najpoznatija po profesionalnom umrežavanju i deljenju vesti, preuzima stranicu iz Njujork tajmsa i dodaje tri besplatne igrice „koje navode na razmišljanje“ da bi iskoristila eksplozivnu popularnost zagonetki koje ljudi rešavaju.

    Međutim, LinkedIn daje svoj obrt igrama: rezultati su napravljeni da ih ljudi dele sa svojim kolektivom, studentima i kolegama u konkurentskim kompanijama u pokušaju da se stvori prijateljstvo među konekcijama i možda podstaknu razgovori i nove veze.

    Ljudi manje dele članke da bi davali savete ljudima, a više zato što „pokušavaju da izgrade smislene odnose“, rekao je Daniel Rot, glavni urednik LinkedIn-a, za CNN.

    „Igre su, kako se ispostavilo, zaista fenomenalan način da se to uradi. To smo videli sa nedavnom eksplozijom kratkih igara koje vam pomažu“, dodao je on.

    Posao, preporuke, Linkedin

    Posao, Linkedin (Unsplash)

    Koje igrice su u ponudi?

    Igre su dostupne korisnicima širom sveta. Tri igre su napravljene da se reše za manje od pet minuta i osvežavaju se svakodnevno. Korisnici će videti novi modul igara u polju „LinkedIn News“ u gornjem desnom uglu veb lokacije za desktop računare i na kartici „My Network“ u aplikaciji.

    Prva igra je „Pinpoint“, jednostavna igra asocijacija reči koja svaki put otkriva drugu reč u ukupno pet pokušaja, dok igrač pogađa zajedničku kategoriju.

    Druga zagonetka je logička igra zasnovana na vremenu pod nazivom „Queens“, sa ciljem da se doda emodži kruna u svaki red, kolonu i region kodiran bojom na tabli, a da se emodži pritom ne dodiruju.

    Treća je trivijalna igra pod nazivom „Crossclimb“, koju LinkedIn opisuje kao „kombinaciju ukrštenice i redova reči“.

    Kada igrač pogodi reč, oni ih preuređuju tako da se svaka reč u redu razlikuje samo za jedno slovo, što onda otkriva poslednji trag za pobedu u „Crossclimb-u“.

    Širenje LinkedIn-a na igre pokazuje da ga neki ljudi koriste da zamene tradicionalnije oblike društvenih medija i da se više zabavljaju, kazala je Minda Smajli, viši analitičar za društvene medije u Emarketer-u.

    „Ovo više nije samo mesto za ažuriranje poslova i godišnjice rada. Čini se da je prelazak kompanije na igrice iskoristio to ponašanje, iako je druga priča da li će korisnici to prihvatiti“, rekla je ona za CNN.

    AI, posao, igrice

    Igrice, Linkedin (Pixabay)

    Veza između vesti i igara

    Za LinkedIn, svrha je da postane još jedan alat za korisnike da prošire svoju mrežu, a da se pritom zabavljaju.

    „Sve je u tome da vam pomognemo da vežbate svoj um, ali što je još važnije kako vam ovo pomaže da se zaista povežete. Nadamo se da će za godinu dana ljudi i dalje igrati ove igre i razgovarati jedni sa drugima“, rekla je za CNN Laura Lorenceti, izvršna urednica LinkedIn News-a.

    Ako igre budu uspešne, Smajli je istakla da bi to moglo da podstakne korisnike da „ne samo da provode više vremena na platformi – nešto što je privlačno oglašivačima – već i da objavljuju više, jer će verovatno biti podstaknuti da podele svoje rezultate“.

    „Iako je ova funkcija za sada bez reklama, to bi moglo da se promeni u budućnosti, posebno imajući u vidu da LinkedIn preduzima korake da izgradi svoj reklamni biznis“, rekla je ona.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE