Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posao, preporuke, Linkedin

    Zašto nije dovoljno da samo kliknete ,,poveži se“ na Linkedinu?

    LinkedIn nudi ogromne mogućnosti umrežavanja. Sajt ima više od 985 miliona članova širom sveta, prema stranici „o nama“. I mnogi od tih ljudi, bez obzira da li su u vašoj industriji ili ne, verovatno imaju dragocene savete za posao koje mogu da podele sa drugima.

    Kako ćete se povezati s njima, posebno sa onima koje nikada niste sreli? Kada je reč o dodavanju ljudi u vašu LinkedIn mrežu, „nikada“ jednostavno ne kliknite na dugme „poveži“, kazao je Gorik Ng, autor „The Unspoken Rules“ i savetnik za karijeru na Harvardu.

    Evo kako on i drugi stručnjaci za karijeru preporučuju da se obratite ljudima na mreži.

    Pritisak na „poveži“ je „malo truda“

    Pokušaj da na Linkedinu dodate nekoga koga nikada niste upoznali može da bude nezgodno, ali samo pritiskom na „poveži“ ga neće nužno ubediti da vas doda.

    ,,To je malo truda. Sve što pokazuje je da ste uspeli da pritisnete dugme. To ne otkriva zašto ste uopšte bili zainteresovani da se povežete sa njima. To ne dokazuje da vam je stalo do njihovih karijera i da ste inspirisani onim što rade“, istakao je Ng.

    LinkedIn

    Linkedin

    Osim toga, „to se može shvatiti kao crvena zastava“, smatra Angelina Darisav, trener za karijeru.

    „Postoji mnogo neželjene pošte. I mogli biste ispasti kao samo nasumična osoba koja pokušava da se poveže sa svima koje vidi“, dodala je.

    Recite: „Voleo bih da se povežem sa vama“

    Umesto da samo dodate nekoga, „uključite tekst“, kaže Oktavija Goredema, trener za karijeru i autor knjige „PREP, PUSH, PIVOT“.

    Kada dodate vezu, LinkedIn vam daje opciju da dodate tekst. Imate do 300 znakova da objasnite zašto se obraćate, piše CNBC Make It.

    ,,Napišite, ‘zdravo’. Kao i vi, i ja sam…osoba zainteresovana za…. Voleo/la bih da se povežem sa vama”, naveo je Ng.

    Popunite ta prazna polja prema tome zašto se obraćate da biste bili jasni da ne dodajete samo nekoga tek tako. Konkretno im se obraćate jer vam se sviđaju njihov CV i stručnost.

    Budite kratki. Neka bude konkretno, istakao je.

    Kada to uradite, možete razmisliti o tome kako biste želeli da izgradite tu vezu u budućnosti. Zamolit ih za 15-minutni informativni intervju o njihovoj profesionalnoj istoriji, na primer, ili jednostavno se bavite sadržajem koji objavljuju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE