Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Linkedin

    Linkedin – alat za lični brending: Kada ste poslednji put pretraživali svoje ime na internetu?

    Kroz seriju kolumni koje će za vas na BIZLife portalu pisati Dejan Pataki i Nemanja Živković, dvojica stručnjaka sa bogatim iskustvom u marketingu, komunikaciji, optimizaciji LinkedIn nastupa, imaćete priliku da se detaljnije upoznate sa strategijama koje maksimalno iskorišćavaju mogućnosti koje LinkedIn nudi. 

    Kada ste poslednji put pretraživali svoje ime na internetu? Kada to učinite, oko 90% vas će otkriti da je vaš LinkedIn profil među prva tri rezultata, često na samom vrhu. Kakav utisak želite ostaviti kada neko pogleda vaš LinkedIn profil? Nije potrebno biti stručnjak za marketing ili prodaju da biste razumeli značaj ‘landing page’-a. Vaš LinkedIn profil je upravo to – vaša lična prodajna stranica.

    Vreme je da uvedemo pojam iz naslova: lični brending

    Lični brend predstavlja svestan i namerni napor da se utiče na javnu percepciju pojedinca, pozicioniranjem kao autoriteta u svojoj industriji, što povećava njegov kredibilitet i ističe ga od konkurencije, unapređujući tako karijeru, proširujući krug uticaja i povećavajući opšti uticaj.

    Dejan Pataki,

    Međutim, lični brend postoji i bez svesnog i namernog napora. Na svakome je odluka da li će upravljati njime svesno. LinkedIn je savršena platforma za razvijanje ličnog brenda. Kao što ste u offline svetu poznati među kolegama i saradnicima po vašim veštinama i stavovima, tako i u digitalnom svetu možete kreirati i upravljati svojom reputacijom.

    NOVI BIZLIFE SERIJAL: Zašto je LinkedIn nezaobilazna platforma za savremeni biznis?

    Lični brending nije mesto za preterivanje u prikazivanju vaših uspeha. Deljenje vaših znanja, dilema, i izazova pruža bolji uvid u vaš profesionalni karakter nego jednostavno hvalisanje. Ako ste dovoljno svesni i hrabri da podelite i svoje neuspehe, vaš lični brend prelazi na viši nivo.

    LinkedIn podstiče kreatore sadržaja (u dometu objava), ali i one koji komuniciraju kroz komentare i direktne poruke. Iako je zabeležen pad angažmana na objavama u poslednjih nekoliko meseci, korisnici koji kreiraju sadržaj i aktivno komuniciraju često ne osećaju pad angažmana (engagement-a). Komentari i aktivno učešće su ključni za izgradnju ličnog brenda – ali pravi komentari idu dalje od jednostavnih izraza poput „bravo“ ili „super“.

    Sa veštačkom inteligencijom koja postaje sve prisutnija, iskren nastup i autentičan lični pečat su važniji nego ikad, jer vas izdvajaju iz mora generičkog sadržaja. Koristite AI za inspiraciju i kreiranje postova, ali ne zaboravite da dodate lični pečat svojim objavama.

    U nekom od narednih tekstova, razmotrićemo koliko ličnog sadržaja treba deliti na LinkedInu.

    O Autoru!

    Dejan Pataki je u marketingu preko 20 godina, poslednje vreme sa potpunim fokusom na platformu Linkedin. Radi sa pojedincima na razvijanju ličnog brenda i razume izazov motivacije i inspiracije potreban za nastup na Linkedinu. Magistar mašinstva sa mindsetom kreativca – dovoljno da zainteresuje. Autor knjige o roditeljstvu iz ugla jednog tate i ko-autor podkasta Rare and Share.

    Linkedin:
    linkedin.com/in/dejanpataki/

    Fotografije:
    https://drive.google.com/drive/folders/163l-RYPrGwf4_d-jHq-kLOQqW3EFJZ31?usp=sharing

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER. 

     

    Izvor: BIZLife/Dejan Pataki

    Foto: Unsplash/Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE