Lidl završio ovogodišnji ciklus kampanje „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta“
Kompanija Lidl Srbija je treću godinu zaredom, kroz brojne inicijative, nastavila rad na već prepoznatom projektu „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta“, koji je nastao u saradnji sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbije – NOOIS.
I ove godine, Lidl je kroz projekat edukovao javnost o pravima i potrebama osoba sa invaliditetom i skretao dodatnu pažnju vozačima koji se nepropisno parkiraju. Ovogodišnja kampanja završava se dodatnim obeležavanjem svih Lidlovih parking mesta za osobe sa invaliditetom tablama sa ključnim porukama koje informišu vozače o značaju ove teme i posledicama nepropisnog parkiranja.
Kroz kampanju „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta“, kompanija Lidl nastoji da intenzivnom komunikacijom ukaže na prava i potrebe osoba sa invaliditetom. Kako bi problem nesavesnog parkiranja postao vidljiviji i kako bi vozači shvatili da postupaju pogrešno, ove godine nesavesni vozači su pored flajera na određenim lokacijama širom Srbije dobijali i „Uspomene sa Lidl parkinga“ u vidu fotografije svog nepropisno parkiranog vozila, uz prateće poruke koje ukazuju na neopravdanost njihovog postupka.
Ove godine Lidl je u svojoj borbi imao i saveznike, popularne likove iz serije „Državni posao“, koji su se našli u ulozi „redara“ i na parkingu ispred Lidl prodavnice preusmeravali vozače koji su nesavesno ostavili svoj automobil na parking mestu namenjenom osobama sa invaliditetom.
Za kraj ovogodišnje kampanje, Lidl dodatno obeležava sva svoja postojeća parking mesta namenjena osobama sa invaliditetom – tablama sa naslovom kampanje i ključnim porukama. Na ovaj način će svaki vozač, pored obavezne oznake na samoj površini parking mesta, dodatno i na tabli sa strane, moći lako da vidi obeležje i da se tako informiše za koga je parking mesto namenjeno.
Lidl Srbija, kao društveno odgovorna kompanija, nastoji da svakoj sredini u kojoj posluje pruži oslonac i podršku, time ojača međusobno poštovanje i uvažavanje. Kompanija će da nastavi projekat dokle god bude potrebe za njim – uz nadu da će ova kampanja brzo dočekati svoj kraj, odnosno da će se u budućnosti pomenuti izazovi sa kojima se osobe sa invaliditetom susreću u velikoj meri smanjiti.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Lidl Srbija