Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl glavni sponzor Lidl-Trek tima na svetskom prvenstvu u biciklizmu

    Kompanija Lidl svoju posvećenost sportu i zdravijim stilovima života pokazuje kroz strateško partnerstvo i sponzorstvo Lidl-Trek biciklističkog tima

    Dugoročno partnerstvo sa jednim od najuspešnijih timova u međunarodnom biciklizmu započeće sa ženskim timom. On će nastupiti na Giro d’Italia 30. juna 2023. Sa muškim započinje na ovogodišnjem Tour de France, 1. jula.

    Lidl i Trek su dva uspešna međunarodna brenda koje je ujedinila posvećenost uspesima

    Stoga, zajedno imaju niz ambicioznih planova – formiranje biciklističkog tima koji će uzbuditi i inspirisati fanove ovog sporta širom sveta, buduće generacije šampiona, kako u muškoj tako i u ženskoj konkurenciji, kao i sve bicikliste, bilo da se ovim sportom bave profesionalno ili rekreativno.

    Kao partneri, Lidl i Trek se neće fokusirati samo na sportske uspehe, već i na teme poput zdravlja u sportu, treninga i osvešćene ishrane. Za obe kompanije je od suštinskog značaja da promovišu zdraviji i fizički aktivan način života kao deo svoje društvene odgovornosti.

    Biciklizam je dostupan svima. Stoga nam je posebno drago da upravo sponzorstvom sporta, koji je pristupačan većem broju ljudi, promovišemo zdravije stilove života, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Jasmina Šrndić.


    O Treku

    Trek Bicycle je globalni lider u dizajniranju i proizvodnji bicikala i sličnih proizvoda. Trek veruje da bicikl može biti jednostavno rešenje i za najkompleksnije probleme i posvećen je rušenju barijera koje ljude sprečavaju da češće koriste bicikl za prevoz, rekreaciju i kao inspiraciju.


    O Lidlu

    Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta. Ima oko 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

    Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine. Trenutno broji 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom. 

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lidl

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE