Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl Srbija sa Gorskom službom spasavanja čisti lokalitete po Srbiji

    Velikim čišćenjem dve lokacije u Beogradu, započeta je akcija „Čisto iz ljubavi“ u kojoj Gorska služba spasavanja Srbije, uz podršku kompanije Lidl Srbija i partnera JKP „Gradska čistoća“, rade na podizanju svesti građana o važnosti brige o prirodi Srbije.

    Pored Beograda, tokom akcije GSS će ukloniti otpad sa još dve manje pristupačne planine, dok će Lidl Srbija obezbediti sredstva za organizacije koje žele da se priključe i same doprinesu čišćenjima širom Srbije.

    Tokom proteklog vikenda, preko 30 volontera GSS-a i predstavnika Lidla, čistili su beogradsku Zvezdarsku šumu i Savski nasip, uklanjajući nepropisno odloženi otpad, poput praznih flaša i ambalaže iz prirode, koji je potom predat JKP „Gradska čistoća“, radi propisnog zbrinjavanja, navodi se u saopštenju kompanije.

    „Kada ljudi potcene prirodu ili precene svoje mogućnosti, GSS je tu da pomogne. U našim akcijama, ali i srcima, okrenuti smo prirodi u kojoj provodimo dosta vremena. Zato i znamo kako izgledaju neke naše planine, reke, jezera i uopšteno, okruženje, čije lepote su često prekrivene otpadom. To je poražavajuća slika koju, zajedno sa našim partnerima, želimo da promenimo, kroz same akcije čišćenja, ali i podizanje svesti ljudi o važnosti očuvanja prirode“, izjavio je Srđan Paroški, spasilac Gorske službe spasavanja Srbije.

    Lidl Srbija će podržati GSS i u narednim akcijama čišćenja prirode, tokom kojih će pod sloganom „Čisto iz ljubavi“, biti očišćeni nepristupačni delovi planina Golija i Rudnik.

    „Svesni smo da kao maloprodavac možemo da damo pozitivan doprinos čistijem okruženju kroz odgovoran odnos prema ambalaži. Zbog toga, sprovodimo razne inicijative i delujemo preventivno, kako bismo smanjili količinu plastične ambalaže u našem asortimanu: samo ove godine smo ukinuli prodaju potrošačkih plastičnih kesa i uklonili dodatne poklopce na mlečnim proizvodima. Isto tako smo svesni da je, nažalost, naše okruženje već zaprljano bačenom ambalažnom. Zbog toga, drago nam je da možemo da podržimo GSS u čišćenju lokaliteta i uklanjanju otpada iz prirode“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.

    U cilju proširenja uticaja akcije „Čisto iz ljubavi“, Lidl Srbija planira da, pored akcija GSS-a, podrži i druga udruženja koja žele da uklanjaju otpad iz prirode. Zainteresovani da čiste Srbiju mogu da do kraja septembra konkurišu za sredstva za akciju čišćenja putem mejla [email protected].

    Potrebno je da pored osnovnih podataka organizacije dostave i predlog akcije čišćenja koju bi sproveli u oktobru, sa informacijama o broju učesnika, lokaciji čišćenja i očekivanom količinom otpada koji će biti uklonjen iz prirode.

    Više o tome može se saznati na sajtu: kompanija.lidl.rs/nasa-odgovornost/cisto-iz-ljubavi.

    Poslednji, ali podjednako važan korak tokom akcija čišćenja je propisno zbrinjavanje prikupljenog otpada koje omogućava ponovno korišćenje reciklabilnih sirovina.

    “U JKP „Gradska čistoća“, smatramo da je svaka, pa i najmanja incijativa, važan korak u promeni svesti celokupnog društva. Na ovaj način, pojedinci i kompanije zaista pokazuju društvenu odgovornost, ali i daju dobar primer kako se ophoditi prema sredini u kojoj živimo. Drago mi je što je „Gradska čistoća“ najčešće prepoznata kao partner u borbi za očuvanje životne sredine. Buđenje svesti i preuzimanje odgovornosti je prvi korak u želji da živimo u čistijem, uređenijem i lepšem okruženju“, izjavio je Marko Popadić, direktor JKP „Gradska čistoća“.

    Ovo druga godina u kojoj Lidl Srbija sarađuje sa GSS u čišćenju Srbije, a sve u skladu sa ciljevima strategije Švarc grupe (Schwarz Gruppe) „REset Plastic“ za odgovorno upravljanje plastikom.

    Ova strategija je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, recikliranja i uklanjanja iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. Na taj način Lidl Srbija smanjuje upotrebu plastike i zatvara njen krug.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lidl Srbija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE