Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl donira – Kupi s ljubavlju, domaće za Crveni krst Srbije

    U periodu od 5. septembra do 5. oktobra kompanija Lidl Srbija doniraće po jedan dinar od svakog prodatog proizvoda ovog Lidl brenda za pomoć Crvenom krstu Srbije.

    S ljubavlju, domaće linija proizvoda deo je stalnog asortimana Lidla i jedan je od načina na koji kompanija pomaže srpske proizvođače. Lenja pita sa jabukom, urnebes salata, vojvođanske golice, domaća jaja iz slobodnog uzgoja samo su deo novih ukusa iz proširenog asortimana.

    Lidl i Crveni krst u pomoći za najugroženije

    Povodom uvođenja novih artikala, Lidl je pokrenuo humanitarnu kampanju tokom koje će kupovinom bilo kog od 90 autentičnih proizvoda ovog  brenda do 5. oktobra, Lidl donirati po 1 dinar Crvenom krstu Srbije i time obezbediti sredstva za pomoć ugroženim kategorijama društva.

    „Brend S ljubavlju, domaće rezultat je naše želje da očuvamo ono što je autentično domaće, pa smo ovim donacijama želeli da pomognemo onima koji pomažu Srbiju, vodeći računa o našim sugrađanima. Zahvaljujemo se Crvenom krstu Srbije na svemu što radi za našu zemlju i radujemo se što možemo da pomognemo,“ izjavila je Martina Petrović, Rukovodilac Korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija.

    Već je bilo takvih sličnih akcija

    Kompanija Lidl Srbija i Crveni krst Srbije već su sproveli nekoliko uspešnih akcija solidarnosti sa ciljem pomoći ugroženom stanovništvu, kojima su se potrošači Lidla vrlo rado odazivali.

    „Posebno nam je drago što se kompanija Lidl Srbija odlučila da na još jednom pomogne naš rad, i to kroz akciju koja obuhvata domaće proizvode. I nakon 146 godina postojanja i rada, našoj organizaciji znače ovakve saradnje, jer obezbeđuju i pomoć i vidljivost organizacije, zato se zahvaljujemo Lidlu na podršci radu narodnih kuhinja i naših drugih programa“, izjavio je prof. dr Dragan Radovanović, predsednik Crvenog krsta Srbije.

    S ljubavlju, domaće ponudom Lidl osim što odgovara na potrebe potrošača, pomaže razvoju oko 25 srpskih proizvođača iz različitih krajeva Srbije i obezbeđuje im siguran plasman proizvoda u više od 60 prodavnica širom naše zemlje. Visok nivo kvaliteta i specifična svojstva više od 90 proizvoda ove linije doprinose očuvanju naše gastronomske tradicije i kulture. Ovi proizvodi imaju vrlo prepoznatljiv izgled pakovanja i mogu se lako pronaći na istaknutim rafovima tradicionalnih motiva.

     

    Lidl nikad bliži potrošačima iz centra Beograda

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lidl Srbija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE