Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    LEVI'S

    Izvršni direktor kompanije Levi’s o svojoj najvećoj GREŠCI u poslovanju

    Izvršni direktor svetske kompanije za farmerke Levi’s Strauss rekao je da je od svog drugog dana na poslu znao da je najbolji način da preokrene kompaniju otpuštanje više od polovine njegovih rukovodilaca.

    „Najlakši način da promenite kulturu je da promenite ljude. Imao sam 11 nadređenih, a u prvih 18 meseci njih devet je nestalo“, rekao je Čarls Berg, izvršni direktor Levi’s Straussa.

    Ipak, Berg je za CNBC rekao da najviše žali što nije otpustio pogrešne ljude dovoljno brzo.

    „Moje najveće žaljenje je što se nismo oslonili na neke od ovih velikih lidera, a neke smo izgubili jer sam se za nekoga držao duže nego što je trebalo“, dodao je on.

    Učinak kompanije Levi’s

    Berg se pridružio maloprodaji odeće 2011. u najgorem mogućem trenutku – potrošači više nisu kupovali Levi’s farmerke.

    „Brend je zaista izgubljen. Imali smo čitavu generaciju potrošača koji nisu odrastali noseći Levi’s kao što sam ja nosio kada sam bio klinac. Učinak kompanije je bio zaista nepravilan više od 10 godina. Jedne godine bi prihodi porasli, ali bi profit opao. Sledeće godine bi popravili profit, ali su prihodi opali”, rekao je.

    Oko šest godina kasnije, Berg je vratio u centar pažnje ono što je nazvao nekada „pokvarenim“ brendom.

    Levis

    Levi’s (Pixabay)

    U 2017, Levi’s je ostvario godišnji rast prihoda od 8 odsto, što je najveći u deceniji i znatno iznad rasta od 3,1 odsto objavljenog godinu dana ranije. Kompanija je nastavila da gradi, zabeleživši rast prihoda od 14 odsto 2018. u odnosu na prethodnu godinu.

    Berg se povukao sa mesta generalnog direktora naredne godine i rekao je da će njegova najveća zaostavština da bude izbacivanje kompanije iz samozadovoljstva i stvaranje tima sa brendom u centru kulture.

    „Ja sam samo dirigent orkestra i izgradio sam neverovatan tim oko sebe“, istakao je on.

    Problemi i razvoj

    Ipak, nije sve glatko. Kompanija je ozbiljno smanjila izglede za profit u 2023. nakon što je prijavila nagli pad veleprodajnih prihoda i blagu prodaju u SAD, njenom najvećem tržištu. Sada očekuje da će prodaja da poraste između 1,5 i 2,5 odsto ove godine u odnosu na prethodni raspon od 1,5 do 3 odsto.

    Kao i mnoge kompanije koje se bave proizvodnjom odeće, Levi’s je morao da se prilagodi promenljivim preferencijama potrošača, posebno rastućoj potražnji za udobnom i opuštenijom odećom pošto su se radnici vraćali u kancelarije nakon pandemije.

    Levis

    Levi’s (Pixabay)

    Kompanija je 2021. godine kupila brend aktivne odeće Beyond Yoga, što je potez za koji je Berg ranije rekao CNBC-u da će pomoći u razvoju njenog ženskog poslovanja. Tada je rekao da je cilj da ženska odeća čini 50 odsto Levisovog biznisa.

    „Izluđuje me gledajući ženu kako ulazi u našu prodavnicu, kupuje donji deo, a zatim izlazi i odlazi u prodavnicu neimenovanog konkurenta da kupi njihov gornji deo“, rekao je Berg.

    Prodaja ženskih proizvoda činila je 35 odsto neto prihoda u prvoj polovini godine.

    Levis

    Levi’s (Pixabay)

    Širenje u Aziji

    Jedna oblast koja obećava za Levi’s-ov rast je njegova ekspanzija u Aziji.

    „Otvaramo veće prodavnice i imamo veći uticaj na potrošače“, rekao je Berg, naglašavajući da je to „ogromna prilika“ za brend.

    U drugom kvartalu prihod iz Azije je porastao za 18 odsto na 262 miliona dolara.

    ,,Ipak, Azija čini manje od 20 odsto ukupne prodaje kompanije, a Kina čini manje od 3 odsto ukupnog poslovanja kompanije. Mnogi naši konkurenti imaju 10 odsto ili više. 40 odsto Nike-ove tržišne kapitalizacije je verovatno Kina. Dakle, znamo da imamo priliku ovde“, zaključio je Berg.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE