Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kriza nameće nove prioritete

    Piše: Milena Mićanović, direktor za marketing i PR, Vojvođanska banka a. d. Novi Sad

    Početkom marta imali smo radionicu u Budimpešti, u okviru OTP startap programa, gde je sa svojim projektom učestvovala i Vojvođanska banka i gde je prethodnih puta bilo na desetine startap kompanija i kolega iz cele bankarske grupacije OTP grupe. Međutim, ovog puta primetno je bilo manje ljudi, osećala se neizvesnost u vazduhu, a deo saradnika odlučio se na onlajn uključenje u radionicu. Diskutovali smo o inovacijama i načinu primene u našem svakodnevnom radu, učili o novim tehnologijama i predviđali kako će banke poslovati u narednim godinama. Nismo mogli ni da zamislimo šta će nas zadesiti! Pandemija je uzela maha i naterala nas sve da promenimo način života i rada. Inovacijama i upotrebom savremenih tehnologija uspeli smo da održimo nivo poslovanja na zadovoljavajućem nivou i da uspešno izvršavamo sve dnevne zadatke.

    Promene, neizvesnost, briga, ali i kreativnost, drugačija perspektiva i nova rešenja – ključne su reči koje su obeležile prethodnih nekoliko meseci u našim životima. Mirno i staloženo smo preispitali prioritete i racionalno donosili odluke na osnovu pravovremenih informacija. To je bilo jako važno na samom početku pandemije, kada se mnoštvo neproverenih informacija javljalo sa svih strana, izazivajući ništa drugo do panike i straha. A kada se panika i strah jave, razum nema ko da čuje.

    U svakoj krizi, a posebno u ovoj, prioritet je sačuvati zdravlje ljudi i njihova radna mesta. Timski rad, solidarnost, empatija, humanost i lojalnost neprocenjive su vrednosti, na kojima želimo da počiva naša radna zajednica. Ponosna sam što mogu da kažem da je Vojvođanska banka još jednom potvrdila poziciju CSR lidera pomažući najugroženijim segmentima društva onda kada je to najpotrebnije. Zahvaljujući brzim reakcijama na aktuelna dešavanja, pokazali smo izuzetnu posvećenost misiji da kroz društveno odgovorne aktivnosti podržimo društvo u kome poslujemo. Među prvima smo se odazvali apelu Unicefa i urgentno se uključili u akciju nabavke respiratora i time doprineli lečenju zaraženih virusom kovid 19, ali i pružili podršku našem zdravstvenom sektoru, koji vodi najvažnije bitke. Takođe smo pomogli lokalne zajednice širom Srbije pojedinačnim donacijama tamo gde je bilo najpotrebnije.

    Promena perspektive je donela i digitalizaciju nekih biznisa skoro preko noći. Ili to samo tako deluje. Pokazalo se da su one banke koje su ulagale u digitalne kanale i beskontaktni način servisiranja klijenata uspele da brže, agilnije i efikasnije urade sve što su od njih očekivali i klijenti i regulator.. Uz ogromno zalaganje kolega, uspeli smo da tokom krize unapredimo korisničko iskustvo, usmeravamo na upotrebu kanala digitalnog bankarstva, pa je u tom smislu omogućeno da se bez dolaska u banku klijentima aktivira m-bank i e-bank aplikacija.

    Imajući u vidu da je Vojvođanska banka već skoro 20 godina sponzor Olimpijskog komiteta Srbije i da smo mesecima vredno radili na pripremi aktivnosti tokom Olimpijskih igara u Tokiju, mi smo usled odlaganja Igara morali da reagujemo brzo i prilagodimo naš plan komunikacija, kampanja i događaja. I tu smo uspeli. Nastavljamo da gradimo taj neponovljivi olimpijski duh sa velikim sportskim imenima, kao što su Nemanja Majdov, Dušan Mandić, Milica Starović, Tijana Bogdanović, Anja Crevar i drugi. Zajedno do Tokija!

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Sanda Mokanić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE