Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kraj za Punta, nema ni naslednika

    Nakon 13 godina proizvodnje, italijanski Fijat obustavio je proizvodnju Punta, jednog od modela koji je najduže trajao u Fiatovoj istoriji, ali koji verovatno neće imati naslednika.

    Smatra se da predstavnik italijanske marke u B segmentu neće biti zamenjen novim modelom, jer Fijat-Krajsler planira da oslobodi proizvodne kapacitete u fabrici Melfi u Italiji, da bi se tu proizvodio drugi Maseratijev SUV.

    Punto je izostavljen iz planova kompanije početkom juna, kada je pokojni Serđo Markione obelodanio šta konglomerat namerava da učini u narednih pet godina, odnosno da se fokusira u najvećoj meri na Alfa Romeo i Jeep.

    Prva generacija Punta, koja se proizvodila između 1993. i 1999., osvojila je titulu „Evropskog automobila 1995. godine“, u najvećoj meri zbog praktičnosti i italijanskog stajlinga. Bertone je čak kreirao 55.000 kabriolet verzija, koje su se prodavale širom sveta.

    Druga generacija je na scenu stupila krajem 1999. i ostala je u prodaji do 2010, preklopivši se sa naslednikom. Kada je došla treća generacija sa prilično većim gabaritima, 2005, nazvana je „Grande Punto“, dok je starija varijanta imenovana „Punto Classic“.

    Tradicionalan naziv se vratio 2012, nakon sedam godina na tržištu, da bi se prodavao još čitavih šest. U međuvremenu, novija konkurencija ga je u velikoj meri pretekla.

    U četvrt veka Fijat Punto je proizveden u nešto više od devet miliona primeraka.

    Izvor: Index, Autorepublika

    Foto: Twitter_screenshot

    What's your reaction?

    Komentari

    • Sinisa Manic

      I ja vozim punta godiste 2004 i mogu sa kazem da sam prezadovoljan.Pravi mali gradski auto.Potrosnja mala,delovi za odrzavanje jeftini.Sve u svemu odlican.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE