Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    KORISNO: Sadržaj koji pravite a da toga niste ni svesni (i kako to možete da iskoristite u poslu)

    Često podrazumevamo da nešto što dobro znamo to i drugi već znaju. Ali, nije tako. Vi ste uložili vreme, trud i energiju u neku oblast znanja, i ako vam je stalo, možete to da podelite sa drugima.

    Tea Džoslou (Thea Joselow) je direktorka digitalnih komunikacija, autorka i urednica u kompaniji “Nutgraf LLC”. U tekstu, čije delove prenosimo, ona piše o sadržajima koje pravimo a da toga nismo ni svesni:

    “Nekoliko šefova unazad, jedan od mojih šefova izveo me je na fensi ručak da bismo razgovarali kako bih mogla da doprinesem timu. “Ti znaš neke stvari koje ni ne znaš da znaš. Moramo da pričamo o tim stvarima,” rekao mi je preko grilovanog lososa i neke vrste pilava.

    Izvinite ako sam direktna, ali sada ste svi pisci, želeli to ili ne. Sa svim tim Tviterima i Fejsbucima, upravljamo našim misaonim brodovima kroz more povećavanja uticaja i reputacije. Pokazujemo svoju stručnost, uspostavljamo veze.

    Ali, šta kada ne znate šta da delite sa drugima? Znate stvari koje čak ni ne znate da znate, a baš za tako nešto postoji publika. Pogledajte prvo šta je to što već radite, i radite to dobro. Kako raste vaše iskustvo, tako će i vaš sadržaj dobijati na značaju. Pisanje je kao vežbanje mišića, i postajete jači kako ih sve više koristite. I što više čitate, to će vaše veštine biti bolje, i biće sadržaja vrednog deljenja.

    Evo nekih primera od kojih možete da počnete:

    Javni govor i konferencije. Da li pričate pred dosta ljudi? To vam dobro ide? Da li učestvujete na panelima, konferencijama, seminarima…? Da li idete na takve susrete? Možete da podelite sa publikom kako izgleda na tim konferencijama, ko su govornici, koji su glavni zaključci? Možete da podelite svoja iskustva – kako je pričati pred mnogo ljudi, i koji su vaši saveti za uspešan javni govor.

    Saveti. Pokažite nam ono što već znate, a mi o tome nemamo pojma. Ako ste vrsni poznavalac baštovanstva, recite nam kako gajite cveće. Ako vam dobro ide pravljenje džemova, podelite neki trik. Ako ste dobri u prodaji, dajte neki koristan primer. Tako se pravi zajednica oko neke teme.

    Važni događaji. Pratite dešavanja – koncerte, filmove, skupove, ili bilo kakav bitan događaj vezan za oblast kojom se bavite? To što to vas interesuje, ne znači da su i drugi videli i čuli. Podelite to sa njima. Generalni savet je – držite se podalje od politike.

    Sharing is caring” česta je krilatica. Kada delite važan sadržaj to znači da vam je stalo. Drugim rečima, pomažite tako što ćete podeliti neki sadržaj, vest ili molbu.

    Kad god je moguće, postavite sliku ili neki infografik. Ljudi reaguju na vizuale. Uvek odgovarajte na komentare, i pratite šta kompanije ili ljudi sličnih interesovanja rade, i prikupljajte ideje od njih.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE