Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Korisnici servisa Donesi razočarani: Ostali BEZ NALOGA, poena i objašnjenja (FOTO)

    Ukoliko koristite Youtube ili ste svratili do Tvitera u poslednje vreme sigurno ste čuli da je „Donesi je sada Glovo“.

    Naime, jedna od vodećih svetskih kompanija u oblasti multikategorijske dostave, Glovo ,u maju je najavila da su sprovedena preuzimanja kompanija „Delivery Hero grupe“ kako bi se proširio u centralnoj i istočnoj Evropi.

    Tako je Glovo preuzeo brend Donesi u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, brend foodpanda u Rumuniji i Bugarskoj, kao i brend Pauza u Hrvatskoj. Ukupna vrednost akvizicija je 170 miliona evra.

    Međutim, s obzirom na to da nije bilo poznato šta će se nakon akvizicije dogoditi sa brendom Donesi, korisnike, do skoro, najpopularnije platforme za dostavu hrane u Srbiji izuzetno je iznenadilo obaveštenje da aplikacija uskoro neće biti dostupna.

    Naime, već neko vreme korisnici Donesi platforme gotovo svakodnevno su dobijali mejlove i notifikacije da pređu na Glovo jer aplikacija i sajt uskoro neće biti dostupni, kao i da će prelaskom na Glovo dobiti i poklon kupone dobrodošlice.

    Ipak, neki korisnici su na društvenim mrežama izrazili nezadovoljstvo zbog načina na koji je izvršena tranzicija iz Donesi u Glovo, zbog toga što je platforma Donesi praktično onesposobljena.

    Kako navode, nema migracije naloga čime su dugogodišnji korisnici platforme ostali bez poena koje su osvajali korišćenjem aplikacije, a koji su im donosili određene pogodnosti.

    Korisnici takođe navode i da restorani koje je Donesi imao ne postoje u ponudi na Glovu, a podrobnije objašnjenje nisu dobili.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Glovo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE