Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Korisnici „Pošta neta“ u čudu: Ostali bez kanala bez najave i objašnjenja

    Korisnici kablovskog operatera „Pošta net“ vrlo neprijatno su se iznenadili početkom ove nedelje, kada su iznenada i bez najave ostali bez više nacionalnih i kablovskih kanala.

    Dosadašnjim korisnicima “Pošta neta”, kablovskog operatera kojeg je preuzeo Telekom Srbije, u utorak ujutru isključeno je više kanala, a da nisu obavešteni da će im se to desiti i kada.

    Pojedini su prethodno dobili pismeno obaveštenje o tome da njihov kablovski operater prelazi u ruke Telekoma, ali ne i informaciju da će tako iznenada biti uskraćeni za dosadašnje usluge.

    Zbog toga su pomoć potražili u “Telekomu”, u čijim poslovnicama je ovih dana velika gužva jer se dosadašnji korisnici Pošta neta prebacuju na nove pakete kod novog operatera. Neki od njih nisu sigurni ni da li imaju izbor da odaberu nekog drugog operatera, a među njima najmanje informisani su penzioneri koji nisu sigurni koje su im mogućnosti.

    Pojedini se žale da su im sada ti paketi skuplji u odnosu na one koje su plaćali do sada.

    Naime, “Pošta Srbije” je početkom septembra zaključila ugovor sa “Telekomom Srbije” kojim se svojina na elektronskoj komunikacionoj opremi preko koje funkcionišu usluge pristupa internetu i kablovskoj televiziji Pošta neta prenosi na kompaniju “Telekom“.

    Iz Pošte je tada saopšteno da je  preduzeće u skladu sa planovima za unapređenje kvaliteta svoje osnovne delatnosti, donelo odluku o prestanku poslovanja u sferi obavljanja delatnosti kablovskih telekomunikacija.

    U saopštenju su naveli da će ubuduće korisnicima Pošta neta biti omogućen pristup uslugama interneta i televizije Telekoma, a da će o tome biti obavešteni pisanim putem.

    Kakva je procedura?

    Procedura je takva da dosadašnji korisnici Pošta neta mogu podneti zahtev telefonski, kako bi im u narednih nekoliko dana radnici Telekoma zamenili opremu u stanu koja je potrebna za digitalnu televiziju.

    Takođe, na licu mesta mogu i potpisati ugovore, kako ne bi odlazili u poslovnicu Telekoma.

    Budući da je polako krenulo isključivanje kanala prinđeni su da to učine što pre.

    Inače, stručnjaci su još tada, kada su Pošta i Telekom dogovorili ovaj posao ukazali da je takav dogovor netransparentan jer ne samo da je Telekom Srbija od Pošta neta dobio lične podatke svih korisnika čime je prekršen Zakon o zaštiti podataka o ličnosti već i zbog toga što je javna svojina prodata direktnom pogodbom onemogućila da ostale zainteresovane kompanije daju svoju ponudu. Ovako će sada Telekom sa svakim korisnikom pojedinačno potpisati ugovor kojim oni postaju njegovi korisnici, odnosno ponuđene su im usluge samo te kompanije bez mogućnosti izbora operatora.

    Prelazni period od šest meseci

    Iz „Telekoma Srbije“ navode da je odmah nakon potpisivanja ugovora JP „Pošta Srbije“ pisanim putem obavestilo sve korisnike “Pošta Net-a” o nastalim promenama kao i o odluci menadžmenta o prestanku obavljanja delatnosti u sferi kablovskih telekomunikacija.

    „U tom obaveštenju korisnici su takođe obavešteni da će u prelaznom periodu u trajanju od šest meseci, kada prestaje pružanje usluge „Pošta Net-a“, moći nesmetano da koriste postojeće usluge, a da u tom periodu imaju mogućnost izbora drugog provajdera, odnosno operatora“, objašnjavaju u odgovoru za BIZLife portal.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE