Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Konferencija Digital Day i dodela nagrada Mixx Awards

    Dodela Mixx Awards se realizuje u organizaciji IAB Serbia od 2016. godine. To je jedina globalno priznata nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji

    Svedoci smo tektonskih promena koje su nam se desile u prethodnom periodu. Covid je trajno promenio digitalno tržište i ekonomiju. Svima nam je jasno da se više nećemo vratiti u svet koji smo poznavali i u kom smo funkcionisali do pre dve godine. Tržište Srbije nije moglo da izbegne globalni trend promena, rast e-commerce i svakodnevno funkcionisanje “na daljinu” koji su obeležili period za nama. Ono što nas očekuje su promene koje će nas dodatno približiti svetskim trendovima i razvijenim tržištima.

    Nakon slabljenja korone, u proteklih par meseci, doživeli smo i sukob u Ukrajini, koji nam je doneo apsurdnu situaciju – da smo u digitalnoj eri, eri mobilnih telefona, kamera, društvenih mreža i real-time sadržaja došli do toga da niko praktično ne zna realnu situaciju. Da je sve što vidimo u medijima sumnjivo ili “fake”. Da je propagandni rat koji se vodi online skoro jednakog intenziteta kao i realni sukob. Dodatno, kao rezultat sukoba se dešava migracija IT kompanija i njihovih zaposlenih sa prostora bivše SSSR u naš region. Tek treba da vidimo kako će to dugoročno uticati na naše tržište.

    U međuvremenu, priče o metaverse se zahuktavaju. NFT je najaktuelnija ključna reč u industriji. Kriptovalute su odavno mainstream. Konzumacija medijskog sadržaja doživljava promene, a ukidanje podrške za „3rd party cookies“ je iza ugla.

    Neki od svetski priznatih eksperata koji će o ovim temama govoriti na Digital Day konferenciji su:

    Dimitris Dimitriadis, Chief Innovation Officer iz The Future Cats

    Dimitris Dimitriadis

    Dimitris će za sebe reći da je „futurista“, posvećen je „istraživanju“ budućnosti i uočavanju trendova i tehnologija koje oblikuju naš svet. Njegova misija, da svetu pruži bolje razumevanje kako će društvo, međuljudske interakcije i posao izgledati u godinama koje dolaze. Nastupao je na brojnim TED konferencijama, Social Media Week-u, DCN Infuencers Hub-u. Sada će odgovoriti na brojna pitanja kao što su: kako se eksponencijalne tehnologije, kao što su AI, blockchain i VR/AR, spajaju i oblikuju naš svet? Kako će izgledati odnos čovek-mašina? Kako će obrazovanje, mediji, medicina i sve druge industrije biti narušene?

    Rodrigo Alier, Global Executive Director Partners & Brands iz kompanije Glovo

    Rodrigo Alier

    Prelazak sa funkcija investicionog bankara u Londonu i korporativnog stratega u Unileveru u Holandiji i dolazak na vodeću poziciju u kompaniji Glovo za EEMEA pružio je Rodrigu priliku da radi sa vrlo raznolikim i talentovanim lokalnim timovima i prevazilazi različite izazove sa kojima se svakodnevno suočavao pronalazeći rešanja za dalji razvoj i napredak. Covid je, naravno, uticao da se svakodnevna kako privatna, tako i poslovna rutina promeni.  Radikalne promene pomogle su Rodrigu da pronađe način kako ostati pozitivan i fokusiran, kako iskoristiti rutinu kao pokretač, kako da se oslobodi FOMO osećaja, kako usmeriti energiju na prave stvari i doneti prave odluke uprkos promenama iz okruženja.

    Arnas Klasauskas, Co-Founder & CMO u KISS Agency

    Arnas Klasauskas

    Arnas je radio sa preko 100 brendova na njihovim Facebook i Google oglasima u poslednje 4 godine. Sarađivao je sa brojnim kompanijama od malih start-up projekata i brendova podržanih rizičnim kapitalom do brzo razvijajućih startupova. U poslednjih 6 godina, potrošio je preko 10 miliona dolara na reklamne troškove i ostvario više od 50+ miliona dolara u prodaji. Govoriće o svom iskustvu rada na različitim projektima u doba Covid krize.

    O svemu navedenom i mnogo više od toga, će biti reči u Dorćol Platzu, na konferenciji Digital Day 2022 u organizaciji IAB Srbija.

    Mixx Awards – otvorene prijave za prestižnu nagradu za najbolje digitalne kampanje i projekte

    Da bismo bili u skladu sa promenama IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine gubi neke stare i dobija 3 nove kategorije: Best Brand Advertising Campaign, Best E-commerce Campaign i Best Campaign Effectiveness. Radovi se u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta, kao i ranijih godina, mogu prijaviti u jednoj ili više kategorija. U svakoj kategoriji se dodeljuje po jedna nagrada, a žiri će svojim ocenama odrediti pobednika za sledećih 12 kategorija: Best Brand Advertising Campaign, Best Cross Media Integration, Best Innovation, Best E-commerce Campaign, Best Product Launch, Best Social Community Building, Best Video Advertising Campaign, Best Branded Content, Best Campaign Effectiveness, Best Direct Response & Lead Generation Campaign, Best Social Influencer Marketing i Best Social Media Campaign.

    Za IAB MIXX Grand Prix, najprestižniju nagradu takmičenja, boriće se pobednički radovi iz svih kategorija. Odluku o dobitniku Grand Prix-a doneće stručni žiri tajnim glasanjem na sam dan svečane dodele. Kompanija koja je dobitnik Grand Prix-a ima mogućnost nominacije člana stručnog žirija za naredno takmičenje IAB MIXX Awards Serbia.

    Stručni žiri, ove godine regionalni i najbrojniji do sada, činiće:

    Milja Šijakinjić, Kreativna direkcija/Ilustracije/Scenariji, Žiška, Vesna Ćeranić, Associate Partner, Executive Group, Sanja Gajić, Digital Group Account Manager (Director), FullHouse Ogilvy, Nikola Parun, Head of PR & Digital Media, Ovation BBDO, Zdravko Kevrešan, Kreativni direktor, Drive, Marija Pasuljević, Executive Director, E-commerce Asocijacija Srbije, Diana Radić, Izvršni direktor, Dnevne nezavisne novine (BiH), Dragana Koprivica, Creative Director, CREDA (MNE), Vanja Bertalan, CEO, Human (CRO), Boris Vučurević, CEO, WeissMuller Creative Media, Danica Stupar, Executive Director, BIZLife, Ivana Laković, Partner & CEO, Buro Adria, Vladimir Kovač, Founder & Host, DigiTalk, Anita Galić, Digital Communications Team Manager, A1, Ana Veličković, Corporate Digital Project Manager, Loreal, Đorđe Jovanović, Marketing Manager for Balkan Region, Xiaomi, Dejan Kosanović, Direktor Marketinga, Mozzart i Bojan Šaptović, Kreativni direktor, Pioniri Communications, koji je predsednik stručnog žirija.

    Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 9. maja 2022. godine do ponoći. Pobednici IAB MIXX AWARDS 2022 će biti javno predstavljeni 9. juna u Dorćol Platzu prilikom svečane ceremonije dodele nagrada u okviru konferencije Digital Day.

    Dodela nagrada MIXX Award se realizuje u organizaciji IAB Serbia od 2016. godine, kao jedina globalno priznata nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji. Pozivamo sve zainteresovane da se informišu o pravilima dodele nagrada na mixx.rs.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE