Kompanije se suočavaju sa novim problemom nakon ,,tihog odustajanja“
Tiho odustajanje prethodilo je još jednom problemu na radnim mestima koji se upravo sada odvija, otkriva istraživanje. Mnogi zaposleni i direktori nisu saglasni oko povratka u kancelarije, i to je simptomatično još veći problem za kompanije.
,TikTok-ov termin, tzv. tiho odustajanje, za povlačenje zaposlenih zbog sve većeg sagorevanja koji je dospeo na naslovne strane prošle godine, možda više nije modna reč nedelje, ali zaposleni su jednako nezadovoljni, ako ne i više.
Angažman zaposlenih u SAD opao je drugu godinu zaredom, a polovina njih priznaje da nije angažovana i da ulaže minimalne napore na poslu, prema nedavnoj anketi Galupa koju je objavio The Wall Street Journal. Osim toga, povratak u kancelarije je često bojno polje između tih radnika i njihovih šefova, piše Entrepreneur.
Kako se pandemijska politika na radnom mestu menja, mnogi rukovodioci žele da se zaposleni vrate u kancelariju, navodeći zabrinutost u pogledu produktivnosti i angažovanja. Ali Džim Harter, glavni naučnik u Galupu i glavni autor izveštaja, rekao je da je direktan odnos zaposlenog sa šefom važniji od mesta gde rade.
Zaposleni nezadovoljni
Reakcija zbog zahteva za povratak u kancelariju bila je brza u mnogim slučajevima: zaposleni u Farmers Group kojima je rečeno da mogu da rade od kuće pre nego što im je novi izvršni direktor naredio da se vrate u kancelariju, objavili su svoje pritužbe na internoj platformi društvenih medija i pozvali da se udruže. Isto tako, osoblje Amazona demonstriralo je protiv nove hibridne politike.
Rastuće nezadovoljstvo oko rada iz kancelarije nije iznenađujuće: većina Amerikanaca je prihvatila ideju rada na daljinu, a 64 odsto njih je reklo da olakšava postizanje ravnoteže između posla i privatnog života, prema istraživačkom centru Pew.
Galupova anketa je takođe otkrila da više od polovine radnika aktivno ili pasivno traži posao. Povećana plata je primarni faktor, zajedno sa poboljšanim blagostanjem i mogućnostima za rast i razvoj.
Izvor: BIZLife
Foto: Unsplash