Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Linkedin

    Kombinacija događaja i aktivnosti na LinkedIn-u – recept za dobar rezultat

    Kroz seriju kolumni koje za vas na BIZLife portalu pišu Dejan Pataki i Nemanja Živković, dvojica stručnjaka sa bogatim iskustvom u marketingu, komunikaciji, optimizaciji LinkedIn nastupa, imaćete priliku da se detaljnije upoznate sa strategijama koje maksimalno iskorišćavaju mogućnosti koje LinkedIn nudi. Ovog utorka Pataki piše o prisustvu na događajima i aktivnostima na LinkedIn-u kao o savršenoj kombinaciji za uspeh. 

    Piše Dejan Pataki: 

    Na predavanjima ili radionicama često pravim paralelu između događaja koji okupljaju poslovnu zajednicu i aktivnosti na LinkedIn platformi generalno. Tu smo jer želimo da nešto naučimo, dobijemo uvide, vidimo ljude iz svoje industrije i malo šire, te se potrudimo da budemo viđeni, podelimo svoja saznanja i uvide – sve u cilju povezivanja, povećanja poslovnih kapaciteta i izgradnje reputacije. Sada pogledajte prethodnu rečenicu i umesto „Tu smo“, sa početka, možete ubaciti „Na događaju smo“ ili „Na LinkedIn-u smo“.

    Strateškim pristupom na dva fronta – uživo i na platformi – možete napraviti sjajnu stvar.

    Evo nekoliko konkretnih saveta, u skladu sa temom kolumne – fokus ću staviti na LinkedIn aktivnosti.

    Pre svega je potrebno definisati šta je cilj vašeg pojavljivanja na eventu. U zavisnosti od cilja, možemo grupisati aktivnosti u tri hronološke celine i na kraju doneti neki zaključak o uspešnosti (možda čak i konkretno meriti rezultate). Ciljevi mogu biti: novi kontakti, broj zakazanih sastanaka za posle događaja, aktivno učešće u debatama, radionicama…

    Kada se definiše cilj, potrebno je definisati aktivnosti u tri faze:

    Pre događaja:

    Idealno bi bilo saznati ko će, pored keynote speakera, biti prisutan na eventu. Takav podatak možda možete dobiti od organizatora, ponekad se prave mikro zajednice (npr. Viber grupe za opšte obaveštenja). Savet je pregledati profile osoba koje ćete verovatno imati prilike da sretnete, kao i njihove objave… Ako nema takvih podataka, sasvim je u redu postaviti ovo pitanje na LinkedIn-u u formi posta. Takođe, preporučujem da nekoliko dana pre i posle događaja promenite Headline vašeg profila (npr. „Od – do sam na sajmu – javite se da se upoznamo“). Ako vam je neko posebno zanimljiv, u skladu s poslovnom komunikacijom, pošaljite zahtev za povezivanje uz poruku da biste voleli da se upoznate na događaju i na taj način ubrzate komunikaciju.

    Tokom događaja:

    Slikajte predavanja, beležite citate i najzanimljivije uvide. Profesionalnog fotografa na eventu zamolite za koju fotografiju više. Ako nađete vremena, u realnom vremenu delite svoje uvide uz tagovanje organizatora. Moguće je da će vaš sadržaj biti preuzet i podeljen. Takođe, pratite s kime se upoznajete ili kome privlačite pažnju – možete primetiti povećanje poseta vašem profilu, zahtevima za konekcijom

    Nakon događaja:

    Napravite barem jedan post sa retrospektivom i vašim utiscima o događaju. Tagujte ljude – to je deo poslovne korespondencije i komunikacije. Pošaljite zahteve za povezivanje onima koji su privukli vašu pažnju na događaju. Potrudite se da budete aktivni na LinkedIn-u par dana posle događaja. Drugi ljudi će deliti svoje utiske, zaključke. Učestvujte aktivno kroz smislene komentare, sugestije, pohvale ili kritike.

    Primena nekih od saveta (uvida) iz ovog ili prethodnih tekstova iz kolumne može rezultirati da vas ljudi iz poslovnog sveta i vaše industrije prepoznaju sa LinkedIn-a i da čujete: „Znamo se sa LinkedIn-a, evo da se upoznamo i ovako.“ Siguran sam da razumete koliko je takva pozicija zahvalna za uspostavljanje komunikacije, poslovne saradnje… Kao da je tekst kreiran iz ličnog iskustva.

    PS: Tekst je inspirisan prisustvom na Letnjem Vivaldi Forumu Mokrogrske škole menadžmenta koji se održao na Mokroj Gori od 12.06. do 14.06.

    O Autoru!

    Dejan Pataki je u marketingu preko 20 godina, poslednje vreme sa potpunim fokusom na platformu Linkedin. Radi sa pojedincima na razvijanju ličnog brenda i razume izazov motivacije i inspiracije potreban za nastup na Linkedinu. Magistar mašinstva sa mindsetom kreativca – dovoljno da zainteresuje. Autor knjige o roditeljstvu iz ugla jednog tate i ko-autor podkasta Rare and Share.

    Linkedin:
    linkedin.com/in/dejanpataki/

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE