Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    KK Partizan menja dom – Štark Arena „pojačava“ marketinški potencijal

    Košarkaški klub Partizan saopštio je da će im od nastupajuće sezone novi dom biti „Štark Arena“. Ugovorom koji je potpisan, predviđeno je da crno-beli u narednih pet godina, ponovo budu domaćini u areni.

    Ugovor je potpisao predsednik Partizan NIS Ostoja Mijailović sa direktorom Arene Goranom Grbovićem. Na ovaj način, Partizan je pokazao odlučnost da ulaže u infrastrukturu i na taj način unapredi uslove za organizaciju utakmica i osnaži svoj marketinški potencijal u samoj dvorani.

    „Ovo je veliki korak napred za nas kao klub, jer ćemo na raspolaganju imati najmoderniju infrastrukturu koja postoji u našoj zemlji. Istovremeno, Arena omogućuje našem marketing timu da uvede novine kada je u pitanju prodaja karata, kategorije poput porodičnih karata i luksuznih paketa loža za kompanije.“

    Takođe, u narednih pet godina, imaćemo ekskluzivno pravo na raspolaganje terminima u maloj sali, gde imamo fenomenalne uslove za trening, istakao je Mijailović.

    „Na ovaj način, pokazali smo da smo nakon finansijske stabilizacije kluba i postavljanje procesa, spremni za korak dalje i da smo u stanju da obezbedimo uslove za organizaciju utakmica na najvišem nivou takmičenja u Evropi.

    Poznato je da je klub platio mnogo kazni u prethodnom periodu i da to predstavlja veliki teret za budžet kluba. Ovim potezom, smo rešili taj problem, izjavio je predsednik crno-belih.

    Izvor: B92, Mondo

    Foto: Beta

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE