Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    KitKet – Prva čokolada napravljena od kakaa malih domaćinstava

    Nestlé je predstavio prvu KitKat čokoladu napravljenu od kakaa dobijenog od porodičnih poljoprivrednih domaćinstava obuhvaćenih programom kompanije za ubrzanja prihoda.

    Ova KitKat čokolada ima za cilj povezivanje potrošača s poljoprivrednicima u Nestlé programu i podizanje svesti o održivosti kakaa koji se koristi za proizvodnju čokoladica ovog svetski poznatog brenda.

    Inovativni program je pokrenut u januaru 2022. kako bi pomogao smanjenju jaza u prihodu porodica koje žive od uzgajanja kakaa i smanjio rizik dečijeg rada. Istovremeno, podstiče unapređenje poljoprivrednih praksi i promoviše rodnu ravnopravnost, osnažujući žene kao pokretače pozitivnih promena. Programom se pruža podrška porodicama koje uzgajaju kakao i istovremeno školuju svoju decu, sprovode dobre prakse u poljoprivredi i šumarstvu i diversifikuju svoje prihode.

    Kroz Nestlé program ubrzanja prihoda podršku je do sada dobilo više od 10.000 porodica u Obali Slonovače, a ove godine program se širi i u Ganu, čime je planirano da ukupno 30.000 porodica bude obuhvaćeno programom. Do 2030. godine, kompanija Nestlé ima u planu da uključi do 160.000 porodica u svoj globalni lanac snabdevanja kakaom i pruži im podršku u daljem radu.

    Nestlé je sarađivao s različitim partnerima i dobavljačima kako bi transformisao svoje globalno snabdevanje kakaa i postigao potpuno praćenje i fizičku izdvojenost kakaa dobijenog iz programa ubrzanja prihoda. To znači mogućnost praćenja celog puta zrna kakaa – od plantaža do fabrike, čuvajući ih fizički odvojenima od drugih izvora kakaa.

    Daniela Jordanova, izvršna direktorka za kategoriju konditorksih proizvoda za Nestlé jugoistočno evropsko tržište

    Kakao masa iz programa Ubrzanja prihoda jeste u skladu se najvišim standardima praćenja, omogućeno je praćenje i odvojeno skladištenje kakaa iz različitih izvora. Pored toga, do sredine 2024. Nestlé planira da za sve svoje KitKat čokolade u Evropi koristi kakao maslac dobijen na ovaj način, sa planovima da se proširi i na druge regione u narednim godinama.

    ,,KitKat ostaje dosledan u prihvatanju inovacija i fokusiran na poruku svog slogana ,’Napravi pauzu, uzmi KitKat’. Danas je ova inovacija oživela inicijativom ‘Pauza za dobro’ koja stavlja farmere kakaa u centar našeg proizvoda kroz program ubrzanja prihoda koji sprovodimo“, navela je Korin Gabler, direktorka konditorskih proizvoda i sladoleda u kompaniji Nestlé. ,,Nismo mogli da zamislimo bolji brend od KitKat-a za predstavljanje napora koji ulažemo u stvaranje značajnog uticaja na kakao zajednice.“

    KitKat ,,Pauza za dobro“ proizvodi će od januara ove godine biti dostupni na policama prodavnica u 27 evropskih zemalja, a od maja i u Velikoj Britaniji. Pored toga, ograničeno izdanje KitKat-a, sa 70 odsto tamne čokolade koja je takođe napravljena od kakaa poreklom iz programa Ubrzanje prihoda biće lansirano na tržište Velike Britanije u okviru pilot projekta.

    ,,Zadovoljstvo nam je da sarađujemo sa kompanijom Nestlé na njihovom putu ka održivom snabdevanju kakaom„, rekao je Teri Tuše, menadžer međunarodne neprofitne organizacije ,,Rainforest Alliance” koja radi na poboljšanju života poljoprivrednika i zajednica širom sveta, kao i promovisanju njihovih prava. ,,Ohrabrujuće je kada kompanija ove veličine i obima poslovanja koristi model kojim se kakao može pratiti unazad do određenih farmera koje ovlašćuje organizacija ‘Rainforest-Alliance’ a koji su uključeni u program ‘Ubrzanje prihoda’ kompanije Nestlé”. Ovakav pristup ukazuje na potencijal za pozitivne promene u industriji“.

     „KitKat ima više od 80 godina istorije i od svog osnivanja do danas povezan je s pružanjem slatkih trenutaka pauze milionima potrošača širom sveta. Danas ova pauza može doneti radost i osmeh i stotinama porodica koje rade u proizvodnji kakaoa. U Srbiji, to znači da su samo prošle godine srpski potrošači dali više od 7.000.000 osmeha, što dodatno vrednuje brend povezujući ga još bliže s našim potrošačima, jer zajedno imamo priliku činiti dobro,“ istakla je Daniela Jordanova, izvršna direktorka za kategoriju konditorksih proizvoda za Nestlé jugoistočno evropsko tržište.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Nestlé

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE