Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    kiehl's

    Kultni kozmetički brend „Kiehl’s since 1851“ na još jednoj LOKACIJI

    Kiehl’s Since 1851, kultni američki brend specijalizovan za kreiranje formula za negu kože i kose, ovog oktobra otvorio je svoju pop up prodavnicu u BEO Shopping Centru. U ovom formatu pop up prodavnice Kiehl’s će u BEO Shopping Centru biti prisutan do kraja januara 2023.godine.

    Kiehl’s je postao prepoznatljivo ime u industriji nege kože od otvaranja prve originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Od dolaska na tržište Srbije 2019. godine, ovaj brend do sada je bio prisutan sa četiri prodavnice (u TC Ada Mall, Galerija Belgrade, UŠĆE Shopping Center, Shopping Centar Promenada u Novom Sadu) i kroz online prodavnicu: www.kiehls.rs, Otvaranjem pete po redu prodavnice u Srbiji, u BEO Shopping Centru, brend nastavlja širenje svoje prodajne mreže.

    Kiehl’s je otišao korak dalje

    Uz već prepoznatljive elemente duge istorije i tradicije brenda, ali i jedinstveni ekscentričan enterijer same prodavnice, Kiehl’s je ovog puta otišao i korak dalje, pa je nova pop up prodavnica dizajnirana i izgrađena poštujući principe održivosti.

    Od 1851. godine misija ovog kozmetičkog brenda je da uvek teži boljem – od odgovorne formulacije proizvoda, pakovanja, proizvodnje, do podrške zajednicama i smanjenju negativnog uticaja na životnu sredinu. I u novoj prodavnici u BEO Shopping Centru, Kiehl’s nastavlja svoju Future Made Better inicijativu, koja predstavlja Kiehl’s-ovo putovanje ka smanjenju negativnog uticaja na životnu sredinu i poboljšanju uslova zajednica u kojoj posluje. Dostizanje ovog cilja za brend ne podrazumeva samo kreiranje odgovornih formula sa obnovljivim sastojcima i održivim pakovanjem, već i poboljšanje materijala koje koriste u svojim prodavnicama.

    Pored brige o okruženju, posvećenosti zajednici kojoj služi i prepoznatljivom uređenju prodavnica, Kiehl’s Since 1851. ostaje veran svom nasleđu i u pogledu vrhunskog spektra usluga koje nudi kupcima širom sveta.

    „Isprobajte pre kupovine“

    Svi članovi Kiehl’s-ovog prodajnog osoblja upoznati su sa načinom usluživanja kupaca koji brend neguje, pa su uz poznavanje sastojaka formula i apotekarske tradicije, osposobljeni za prepisivanje tretmana i režima nege kože i kose u skladu sa individualnim potrebama kupaca.

    Kao i u svim prodavnicama ovog brenda širom sveta, tako će se i u novootvorenoj Kiehl’s pop up prodavnici u BEO Shopping Centru primenjivati koncept po kojem je brend čuven – „Isprobajte pre kupovine“, a koji omogućava klijentima da preuzmu komplementarne uzorke i isprobaju ih kod kuće.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Kiehl's

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE