Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako uz pomoć CROWDINVESTING-a da uložite u druge biznise ili prikupite novac za svoj biznis?

    Crowdinvesting je relativno nov način prikupljanja novca za finansiranje projekata ili pokretanje biznisa. Poslednjih godina postao je aktuelan kako u svetu, tako i u Srbiji.

    Crowdinvesting je jedan od najrazvijenijih izvora alternativnog finansiranja u svetu i predstavlja vid grupnog ulaganja gde više ljudi ulažu, odnosno pozajmljuju manje iznose jednoj kompaniji, a za uzvrat dobijaju ili isplatu kamate, udeo u kompaniji, ili neki drugi prethodno dogovoreni oblik finansijske ili nefinansijske nagrade.

    Jedna takva Crowdinvesting platforma u Srbiji je i Ventu.rs koju je pokrenula uspešna konsultantska kuća BDO Business Advisory zajedno sa partnerom – kompanijom CONDA iz Austrije.

    Zašto je pametno podržati preduzetnički duh?

    Ventu.rs je prva Crowdinvesting platforma u Srbiji, koja omogućava pojedincima ili privrednim društvima sa idejama za unapređenje ili rast biznisa da obezbede neophodna finansijska sredstva na jednostavan i inovativan način. Obezbeđivanje finansijskih sredstava za ljude sa preduzetničkim duhom često je nepremostiva prepreka, pa samim tim, ova platforma može da pruži podsticaj razvoju start ap projekata ili projekata postojećih društava.

    Novac (Freepik)

    Platforma spaja društva u potrazi za finansiranjem, sa jedne, i veliki broj investitora koji žele da pozajme relativno male iznose, sa druge strane. Uloga platforme je da taj proces organizuje tako što će postaviti jasna pravila, kriterijume i procedure, ali ih i dosledno sprovoditi i nadgledati ostale učesnike.

    Uz pomoć visokokvalifikovanih partnera, Ventu.rs poseduje široko znanje u vezi sa raznim industrijama i tržištima. Na taj način postiže najviši kvalitet Crowdinvesting projekata. Ovaj proces započinje sveobuhvatnim i doslednim izborom najboljih zahteva za finansiranje koje bira tim eksperata. Pored interne ekspertize, Ventu.rs raspolaže i eksternim ekspertskim timom sa bogatim iskustvom u finansijskom, poreskom, pravnom i marketinškom savetovanju.

    Osnov za uspeh vaše kompanije

    Svojim korisnicima Ventu.rs nudi profesionalnu uslugu i stručne savete kako bi stvorili najbolju moguću osnovu za uspeh njihove kampanje. Široka partnerska mreža i Ventu.rs zajednica igraju u tome važnu ulogu.

    Kroz svoju partnersku mrežu, Ventu.rs pruža ne samo finansiranje putem Crowdinvesting-a, već i iskustvo i znanje u korporativnom upravljanju, pravnim i poreskim pitanjima, marketingu i odnosima sa javnošću, kao i mentore koji mogu da pomognu kompanijama u vezi sa strateškim pitanjima, od čega zauzvrat profitiraju i klijenti-zajmoprimci i investitori-zajmodavci.

    U dosadašnje uspešno završene kampanje (Bubaja d.o.o. – zdravi slatkiši i sokovi pod robnim markama Zdrawo slatko i RO!; Forest Secret d.o.o. – namazi od šumskih pečuraka i humus, poznati kao Šumska tajna; Autology d.o.o. – Maglian, co-working i co-living objekat na Divčibarama; Mir-Media Mudbrick d.o.o. – dugometražni film Kuća od blata) prikupljeno je ukupno 313.000 EUR.

    PetKlub – prilika za odličnu investiciju

    Trenutno, aktuelna je kampanja za PetKlub (https://ventu.rs/campaigns/pet-klub/), lanac prodavnica hrane i opreme za kućne ljubimce, koji preko Ventu.rs prikuplja najmanje 250.000 EUR za dalje širenje svog poslovanja.

    PetKlub

    PetKlub je lanac prodavnica srednje veličine (oko 200m2) sa hranom i opremom za kućne ljubimce, koji u svakom objektu ima veterinarsku apoteku. Prvi objekat je otvoren 2021. godine  a trenutno broje šest prodavnica u različitim delovima Beograda. Do kraja 2023. u planu je otvaranje još najmanje dva objekta.

    Pored fizičkih objekata, celokupna ponuda (više od 5.000 artikala) dostupna je i na sajtu – petklub.rs, kao i na platformama Wolt, Glovo, Ananas i Shoppster. Korisnici mogu postati članovi programa lojalnosti (koji sada broji više od 8.300 korisnika) i na taj način ostvariti popust i iskoristiti posebne ponude za članove.

    Na tržištu postoje konkurenti koji imaju manji broj velikih objekata (500m2 i više) i širok asortiman, ali zahtevaju da se planski ide u kupovinu, često na drugi kraj grada i potroši dosta vremena. Takođe, postoji veliki broj malih radnji koje su blizu mesta stanovanja ili posla, ali je njihov asortiman veoma sužen i ponuda često ne odgovara potrebama kućnih ljubimaca.

    PetKlub

    Zbog toga su osnivači PetKlub-a odlučili da se fokusiraju na srednji format radnji, sa bogatim asortimanom i dovoljno prostora da i vlasnicima i ljubimcima kupovina bude prijatno iskustvo, a da, strateški se šireći, pokrivaju sve krajeve Beograda (za sada), tako da velikoj većini vlasnika ljubimaca budu dovoljno blizu da kupovina bude deo rituala šetnje ili aktivnost koja ne remeti planove.

    Tržište kućnih ljubimaca raste u proseku 20% na godišnjem nivou, a podaci za Srbiju, region, i Evropu kao i projekcije rasta i sve druge ključne informacije o poslovanju PetKluba, govore u prilog činjenici da je investiranje u njihovu kampanju prava odluka na duge staze.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Ventu.rs

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE