Kako su sendviči i afera u parlamentu poslužili za dobar poslovni potez
Slovenački distributer brze hrane, specijalizovan za sendviče, iskoristio je aktuelnu političku aferu koja je dovela do iznuđene ostavke jednog poslanika u parlamentu i na tržište plasirao sendvič „zastupnik“, javile su agencije, a preneo je B92.
„U pitanju je korisna alternativa za neukusan čin jednog od 90 izabranih predstavnika naroda u našem parlamentu“, objavila je kompanija „Sendvičarna“, aludirajući na zastupnika Jurija Krajčiča, koji je na pritisak svoje stranke Lista Marjana Šarca (LMŠ) u ponedeljak vratio mandat, nakon što je u razgovoru sa kolegama priznao da je u pauzi zasedanja u obližnjem lokalu uzeo sendvič i prošao mimo blagajne, jer prodavačice na njega nisu obraćale pažnju, a njemu se žurilo.
Iako je kasnije platio sendvič i rekao da se radilo o „društvenom eksperimentu“ kako bi ispitao budnost kontrole, premijer Marjan Šarec insistirao je da Krajčič vrati mandat stranci, što je na kraju i učinio, ali uz opasku da to nije zaslužio i da je mera protiv njega previše stroga.
Firma „Sendvičarna“ sa poslovnicama u Velenju, Celju, Mariboru i Ljubljani marketinški je iskoristila taj slučaj i počela da prodaje sendviče „zastupnik“.
Sendvič je napravljen od domaćeg peciva sa integralnim brašnom, narezanih slovenačkih suhomesnatih specijaliteta i kisele paprike.
Prva serija od 90 „zastupnika“ otišla je u narodnu kuhinju na Zaloškoj cesti u Ljubljani, kao dokaz da je reč o dobrotvornoj kampanji, dok se za ostale vremenom cena stabilizovala na 2,5 evra po sendviču, kazao je za list Večer predstavnik „Sendvičarne“.
Izvor: B92/agencije
Foto: Pixabay