Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako su sendviči i afera u parlamentu poslužili za dobar poslovni potez

    Slovenački distributer brze hrane, specijalizovan za sendviče, iskoristio je aktuelnu političku aferu koja je dovela do iznuđene ostavke jednog poslanika u parlamentu i na tržište plasirao sendvič „zastupnik“, javile su agencije, a preneo je B92.

    „U pitanju je korisna alternativa za neukusan čin jednog od 90 izabranih predstavnika naroda u našem parlamentu“, objavila je kompanija „Sendvičarna“, aludirajući na zastupnika Jurija Krajčiča, koji je na pritisak svoje stranke Lista Marjana Šarca (LMŠ) u ponedeljak vratio mandat, nakon što je u razgovoru sa kolegama priznao da je u pauzi zasedanja u obližnjem lokalu uzeo sendvič i prošao mimo blagajne, jer prodavačice na njega nisu obraćale pažnju, a njemu se žurilo.

    Iako je kasnije platio sendvič i rekao da se radilo o „društvenom eksperimentu“ kako bi ispitao budnost kontrole, premijer Marjan Šarec insistirao je da Krajčič vrati mandat stranci, što je na kraju i učinio, ali uz opasku da to nije zaslužio i da je mera protiv njega previše stroga.

    Firma „Sendvičarna“ sa poslovnicama u Velenju, Celju, Mariboru i Ljubljani marketinški je iskoristila taj slučaj i počela da prodaje sendviče „zastupnik“.

    Sendvič je napravljen od domaćeg peciva sa integralnim brašnom, narezanih slovenačkih suhomesnatih specijaliteta i kisele paprike.

    Prva serija od 90 „zastupnika“ otišla je u narodnu kuhinju na Zaloškoj cesti u Ljubljani, kao dokaz da je reč o dobrotvornoj kampanji, dok se za ostale vremenom cena stabilizovala na 2,5 evra po sendviču, kazao je za list Večer predstavnik „Sendvičarne“.

    Izvor: B92/agencije

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE