
Kako možete da rešite problem BUKE kada radite u open space-u?
Svakodnevna buka na radnom mestu može da bude uznemirujuća za pojedine zaposlene, pogotovo one koji rade u tzv. open space-u, gde je smešten veliki broj ljudi. U takvim situacijama mnogi razmišljaju kako da se prilagode tome i fokusiraju se na svoj posao uprkos ometanju.
Ipak, važno je zapamtiti da ste na poslu da biste radili, i ako vaše okruženje negativno utiče na vašu produktivnost, to je nešto o čemu biste vi i vaša kompanija trebalo da brinete.
S obzirom na sve to, pogledajmo vaše opcije:
Opcija 1: Obratite se svom menadžeru ili HR-u
Pazite da ne ulažete previše emocije u taj problem. Nemojte da razmišljate o tome kako su vaše kolege bezobzirne ili kako ne želite da se dogovarate s njima i da steknete neprijatelje.
Umesto toga, zadržite fokus na poslu, piše CNBC Make It. Obavestite nadređene da ovaj problem utiče na vašu produktivnost i ometa vaše sastanke sa klijentima. Dajte im do znanja da vam je kvalitet rada na prvom mestu i da vam je potreban prostor u kome možete da obavljate svoje dužnosti.

Posao, zaposleni, buka (Pexels)
Jedini problem sa ovim pristupom? Zahteva akciju odozgo nadole, koja možda neće da završi posao. To bi moglo da ispadne pasivno-agresivno, i na kraju dana, ako HR ne reaguje, moglo bi da bude neefikasno.
Opcija 2: Idite direktno na izvor ometanja
Ako ste u prijateljskim odnosima sa kolegama, razgovarajte s njima. Biti direktan je skoro uvek odličan prvi potez.
Vaše kolege ne čitaju misli. Možda misle da volite da prisluškujete njihove razgovore.
Dođite do jednog od njihovih stolova i obavestite ih o situaciji. „Hej, Džen! Pitam se mogu li dobiti vašu pomoć. Bilo mi je teško da primam pozive klijenata kada vaš tim razgovara blizu mog stola. Mislite li da biste mogli da počnete da održavate sastanke u konferencijskoj sali?“
Problem sa ovim pristupom je što je teško promeniti grupnu dinamiku radi pogodnosti za jednu osobu. Zvuči kao da ova grupa vodi razgovore tokom dana i da je generalno društvena. Zamoliti grupu da promeni svoje navike može trajati nedelju dana, ali nije dobra dugoročna strategija.

Posao, zaposleni, buka (Freepik)
Opcija 3: Fokusirajte se na ono što možete da kontrolišete – na primer, gde sedite
Pokušajte da premestite svoj sto u mirniji deo kancelarije ili nađite neko tiše mesto kada treba da primate pozive. Ako je potrebno odobrenje, jasno saopštite svoje potrebe svom nadređenom. Baš kao što su vam potrebni osnovni alati poput tastature i miša, adekvatan radni prostor je od vitalnog značaja.
Iako su pokušaji da se reši problem odozgo nadole ili direktno razumne opcije, obe se oslanjaju na to da neko drugi preduzme akciju kako bi došlo do promene. Opcija 3 vam omogućava da preduzmete svrsishodnu akciju bez potrebe da čekate na bilo koga drugog.
Bez obzira na put za koji se odlučite, važno je da reagujete brzo. Zadržavanje na ovom pitanju može da izazove ogorčenost. Izražavanje vaših potreba na radnom mestu nije sebično, već je u najboljem interesu kompanije.
Zato preuzmite brigu o svom okruženju i obezbedite produktivnije radno okruženje za sebe.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Unsplash, Pexels, Freepik