Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je pandemija „poslala“ poslovno odelo u zaborav

    Sve češće opcije rada od kuće usled pandemije nametnule su i nove navike u poslovnom životu i oblačenju. Tako je jedna od “žrtvi” povećanja broja onih koji su otišli na rad od kuće od početka pandemije korona virusa pre dve godine i tradicionalno muško poslovno odelo.

    Kancelarija za nacionalnu statistiku u Velikoj Britaniji saopštila je da je promena u obrascima rada značila da odelo više nije jedno od 700 reprezentativnih roba i usluga odabranih za merenje troškova života u Velikoj Britaniji, prenosi Gardijan.

    Potrošačka korpa za 2022. beleži zanimljive promene, sa uticajem pandemije koje su evidentne u kupovnim navikama.

    Poslovno odelo zamenio svečani sako i blejzer

    S obzirom da mnogi ljudi i dalje rade od kuće, potražnja za formalnijom odećom nastavlja da opada.

    Dakle, muška odela nestaju iz korpe i zamenjuju ih svečani sako ili blejzer.

    Nije prerpelo samo poslovno odelo, takođe sa ove liste nestale su i krofne koje su sada zamenjene paketima kolača.

    Neki artikli su ove godine ipak dodati u potrošačku korpu, što takođe odražava promene u načinu života od početka pandemije.

    Među njima su antibakterijske maramice, sportske majice, i ogrlice za pse i mačke, ali I pametni satovi I tegovi za vežbanje budući da je pandemija u prvi plan pogurala korišćenje antibakterijskih maramica I gelova, ali i više vežbanja i udomljavanje kućnih ljubimaca.

    Konzervirani pasulj, sočivo prvi put su se našli na spisku namirnica koje se više traže i to pokazuje da sve više njih se okreće vegetarijsnkoj ili zdravijoj ishrani i širenju svesti o zdravlju.

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE