Kako je pandemija „poslala“ poslovno odelo u zaborav
Sve češće opcije rada od kuće usled pandemije nametnule su i nove navike u poslovnom životu i oblačenju. Tako je jedna od “žrtvi” povećanja broja onih koji su otišli na rad od kuće od početka pandemije korona virusa pre dve godine i tradicionalno muško poslovno odelo.
Kancelarija za nacionalnu statistiku u Velikoj Britaniji saopštila je da je promena u obrascima rada značila da odelo više nije jedno od 700 reprezentativnih roba i usluga odabranih za merenje troškova života u Velikoj Britaniji, prenosi Gardijan.
Potrošačka korpa za 2022. beleži zanimljive promene, sa uticajem pandemije koje su evidentne u kupovnim navikama.
Poslovno odelo zamenio svečani sako i blejzer
S obzirom da mnogi ljudi i dalje rade od kuće, potražnja za formalnijom odećom nastavlja da opada.
Dakle, muška odela nestaju iz korpe i zamenjuju ih svečani sako ili blejzer.
Nije prerpelo samo poslovno odelo, takođe sa ove liste nestale su i krofne koje su sada zamenjene paketima kolača.
Neki artikli su ove godine ipak dodati u potrošačku korpu, što takođe odražava promene u načinu života od početka pandemije.
Među njima su antibakterijske maramice, sportske majice, i ogrlice za pse i mačke, ali I pametni satovi I tegovi za vežbanje budući da je pandemija u prvi plan pogurala korišćenje antibakterijskih maramica I gelova, ali i više vežbanja i udomljavanje kućnih ljubimaca.
Konzervirani pasulj, sočivo prvi put su se našli na spisku namirnica koje se više traže i to pokazuje da sve više njih se okreće vegetarijsnkoj ili zdravijoj ishrani i širenju svesti o zdravlju.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay