Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Sandra Babić

    Sandra Babić, Junior Manager Commercial Communication, PHILIP MORRIS SERVICES D.O.O. BEOGRAD

    Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili biti veran jednoj firmi?

    Verujem da je dobro i važno vremenom menjati sopstveni opis posla, ako ne trajno, onda makar po projektima učestvovati u timovima, u okviru kojih možemo da ponudimo svoja znanja i međusobno učimo. Digitalna transformacija je donela niz promena u načinu na koji se i kompanije i pojedinci odnose prema svojim korisnicima, mnogo novih zanimanja i mnogo veština sa kojima smo danas, i u oblasti komunikacija, manje ili više konkurentni na tržištu. Ovakve promene otvorile su novo radno mesto i u kompaniji „Philip Morris”, gde sam sada zadužena za komercijalne komunikacije. Kada sam odlučila da promenim industriju i kompaniju, ostala sam verna ideji da želim da i dalje napredujem u firmi koja razume i prati transformaciju poslovne kulture. To je bio i moj odgovor na verovatno najvažnije pitanje svakog poslodavca: „Zašto želite da promenite posao i zašto želite da radite kod nas?”

    Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu?

    Najzanimljiviji mi je početak prvog radnog dana, kada sam u liftu srela poznanicu iz Novog Sada, koju nisam videla 11 godina. Sama radna atmosfera u kompaniji „Philip Morris” od prvog dana je takva – kao da se oduvek poznajemo. Prvi radni dan je počeo i prvim „radnim doručkom” sa novim timom i ta iskrena dobrodošlica sa svih strana mi je mnogo pomogla da se brzo prilagodim.

     Koji je vaš savet „kako se postaviti” na novom radnom mestu prema novim kolegama?

     Mislim da je i prirodno da svi mi, kada prvi put ulazimo u bilo kakvu novu organizaciju, tim ili ambijent, imamo na umu svojevrsnu „ulaznu strategiju” kako da se što bolje uklopimo u sredinu. Isto tako, svi smo mi negde nekad bili novi, ali činjenica da su nas upravo sadašnje kolege tokom faze selekcije izabrale da budemo deo njihovog tima nâs, „novajlije”, ohrabruje da će i taj „težak početak” uz njihovu podršku lakše proći. Konkretno, u „Philip Morris”-u korporativna kultura je toliko razvijena da se kolege same ponude da vas tokom prvih meseci rada sprovedu kroz organizaciju i administraciju. Tako je bilo i u mom slučaju, pa i dalje imam Danijelu, uz čiju je pomoć ulazak u sistem rada kompanije i jednostavniji i zabavniji.

    Promenili ste i kompaniju i industriju u kojoj radite. Kakve su vas specifičnosti i izazovi dočekali na novom poslu?

     Postala sam deo tima u najuzbudljivijem razdoblju kompanije. Vrhunac transformacije, koja je počela pre 10 godina, dešava se upravo sada, kada kompanija pokreće globalnu kampanju koja svima – pušačima i nepušačima, našim porodicama i prijateljima ‒ prenosi jasnu poruku: „Ako ne pušiš, ne počinji. Ako pušiš, prestani. Ako ne prestaneš, promeni.” Naš cilj jeste da ovu poruku, kao i samu viziju budućnosti bez duvanskog dima, prenesemo što jasnije i da nas čuju svi koji nam mogu pomoći da takvu budućnost počnemo da gradimo već sada.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE