Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Anja Đurić, Donesi

    Anja Đurić, Marketing Manager, Donesi

    Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili biti veran jednoj firmi?

    Bez promena nema napretka, kako ličnog, tako i profesionalnog. Ta promena ne mora nužno biti promena firme, ali ukoliko godinama radite isti posao, izazova, u mom slučaju najvećeg pokretača, sve je manje. Najvažnije je biti svestan svojih kapaciteta, želja i ambicija i biti hrabar da kreneš u nepoznato i onda kada drugi, možda, ne vide potrebu za tim.

    Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu?

    Prvi dan na novom poslu protekao je u duhu tadašnjeg vanrednog stanja, poznati home office i nepoznate kolege, organizaciona struktura, korporativna kultura. Stresno? Prilično. Da li sam se pokajala? Nisam nijednog trenutka. Pet meseci kasnije, koliko je prošlo od mog dolaska u kompaniju, lansirali smo najveću kampanju u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori koju je „Donesi” ikada imao, što mi je dodatno potvrdilo da sam donela pravu odluku.

    Koji je vaš savet kako se postaviti na novom radnom mestu prema novim kolegama?

    Iskreno i fleksibilno. Mislim da je veoma važno od samog početka graditi poverenje i pokazati stručnost pre svega ostalog. Ne mogu da kažem da je to jednostavno kada niste u prilici da svoje kolege upoznate uživo, ali ukoliko svi želite da funkcionišete kao uigrani tim, i te kako je izvodljivo.

    Stigli ste iz jedne agencije u jednu kompaniju. Kakva je razlika u radnom procesu između njih i kakve su vas specifičnosti i izazovi dočekali na novom poslu?

    Veoma je različito, ali ima i sličnosti. „Donesi” posluje u okviru „Delivery Hero grupe”, internacionalne kompanije sa sedištem u Berlinu, a posluje u više od 40 zemalja Evrope, Azije, Južne Amerike i Bliskog istoka. To sa sobom nosi niz procedura i odgovornosti, posebno kada ste u poziciji lidera na tržištu. Sa druge strane, naša industrija je po mnogo čemu specifična, dinamična i dozvoljava kreativan pristup komunikaciji, a upravo je to ono što sam volela u agencijskom poslu i što me je zadržavalo skoro pet godina.

    Da li je ova pandemija promenila način na koji radite u pogledu načina komunikacije? Koliko ova pandemija menja i vaš posao?

    Sa kolegama iz centrale svakako komuniciramo preko Slacka, tako da nije značajno. U našem slučaju pandemija je samo ubrzala neke procese koji su svakako već bili planirani. Osluškujući potrebe korisnika, tokom vanrednog stanja proširili smo svoju delatnost i uveli dostavu iz supermarketa i apoteka, a svakako ne planiramo tu da se zaustavimo. U periodu koji je sada već iza nas, prednost korišćenja digitalnih servisa i generalno kupovine onlajn uočili su i oni koji do sada u tome nisu bili vični. Verujem da će se taj trend nastaviti i u budućnosti, što nam rezultati i pokazuju.

     

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE