Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ikea

    Objave Metalca na Tviteru su pravo blago: Od Konstraktinog lavora do viceva

    Društvene mreže danas predstavljaju ozbiljan kanal marketinga, kako brendova i kompanija, tako i pojedinaca.

    Jedna od kompanija koja je napravila ozbiljan iskorak na socijalnim medijima, posebno na Tviteru je Metalac AD iz Gornjeg Milanovca. Oni šaljivim objavama svakodnevno animiraju svoju publiku, a svoj asortiman predstavljaju na krajnje neobičan način. Njihovo ime na ovoj mreži je potpuno u skladu sa njihovim brendom, a to je „Jedite Kuvano“.

    Metalac prati trendove na socijalnim platformama i čini se, na osnovu toga kreira objave i proizvode. Poslednja u nizu njihovih objava je i Konstraktin lavor koji je postao pravi hit.

    Konstrakta u spotu „In Corpore Sano“

    Naime, kompanija je napravila lavor iz Konstraktinog nastupa za pesmu „In Corpore Sano“, koja će nas predstavljati na ovogodišnjoj pesmi za Evroviziju u Torinu. Metalac je uz lavor, napravio i bokal, a istakli su da to inače više ne proizvode.

    „Ako neko poznaje Konstraktu može li da joj javi da smo specijalno za nju danas proizveli nešto što više ne proizvodimo. Želimo da joj poklonimo jer je carica“, stoji u objavi kompanije uz fotografije.

    Objava je brzo postala viralna i proširila se društvenim mrežama. U ovom trenutku ima skoro 9.000 lajkova i preko 500 komentara. Na Tviteru je u međuvremenu ovoj kompaniji stigao veliki broj upita i porudžbina za nove proizvode – Konstrakta lavor i bokal, pa Metalac sada razmatra njihovu proizvodnju.

    U nastavku pogledajte još zanimljivih objava kompanije Metalac.

    5 situacija zbog kojih je Konstrakta totalna KRALJICA (VIDEO)

    Izvor: BIZLife

    Foto: Scrn YT

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE