Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je Ikea u Srbiji napravila isti propust kao u Hrvatskoj

    Slanjem kataloga na kućne adrese, odnosno kačenjem na ulazna vrata, prva srpska robna kuća Ikea napravila sličnu potencijalnu grešku kao i pre nekoliko godina u Hrvatskoj.

    Na dan dugo očekivanog otvaranja prve robne kuće poznatog švedskog proizvođača na Bubanj potoku, preneli smo vest sa fotografijama prvih kataloga za srpsko tržište, koje je Ikea štampala u milion primeraka.

    Isto kao i u Zagrebu 2014. godine po otvaranju tamošnjeg objekta, dostavljači katalog vešaju na kvaku ulaznih vrata stana ili kuće. To je uobičajen način promocije za ovu trgovinu namještaja, koja svoje godišnje kataloge uvek dostavlja do vrata korisnika.
    [preporucene_vesti ids=“272620″]

    Osim što je potencijalne kupce obaveštavala o svojoj ponudi, Ikea je slanjem kataloga na 500.000 adresa Zagrepčana učinila uslugu i – lopovima, piali su tada mediji.

    I dok su hiljade Zagrepčana s oduševljenjem dočekale svoj primerak, deo se pobunio zbog načina i termina dostave.

    Katalog su, naime, dostavljači kačili na ulazna vrata, a kako je bila turistička sezona u punom jeku, mnogi su bojali da će katalog koji nedeljama visi na vratima, biti pozivnica provalnicima koji bi znali da je stan prazan.

    „Imam osećaj da mi na vrtima doslovno stoji znak `prazno` i strah me provale“, rekla je tada jedna Zagrepčanka u čiju je ulicu dostava paketa stigla dan nakon što je ona na dve nedelje otputovala u Split.

    Na društvenim mrežama zato je pokrenuta akcija kojom se pozivaju oni koji su još u Zagrebu da uzmu susedima katalog i predaju im ga kad se vrate s godišnjeg.

    U Ikei Hrvatska su objašnjavali kako je te godine izuzetno, zbog datuma otvarenja, distribucija kataloga krenula ranije. „Već od iduće godine distribuiraćemo kataloge nešto kasnije i izvan onoga što se smatra `špicom` godišnjih“, rekli su tada u Ikei.

    Međutim, kao i u Hrvatskoj te 2014, Ikea je istu stvar napravila i u Srbiji, tri godine kasnije.

    Tačno u jeku turističke sezone Ikea je otvorila robnu kuću u Bubanj potoku i poslala srpske verzije kataloga domaćinstvima u poluprečniku od 60 kilometara od objekta.

    Jedan od komentara na društvenim mrežama glasio je: „…pomogli potencijalnim provalnicima da lociraju stanove ljudi koji su na odmoru.“
    [preporucene_vesti ids=“272670, 272660, 272607″]

    Izvor: BIZLife, B92

    Foto: A.M.

    What's your reaction?

    Komentari

    • Sena

      Upravo tako, na ulazu do naeeg dan ranije okačeni su katalizi Ikeini katalozi na vrata stanara, sledećeg dana su komšiji koji nije bio kod kuće nego je katalog stajao i sutra dan obili lopovi stan.

      • Ghm

        Pa zasto niste skinuli taj katalog sa vrata, sto vam je to bilo tesko?

    • Marko

      Koliki je problem uzeti komsijin primerak sa vrata i dati mu ga po povratku sa odmora. Svojim komsijama uvek sklanjam reklamni materijal kada ga ima.

    • kiko pavlov

      katalog je odlican

    • akrep

      poslovna politika firme, vas opljackaju lopovi, dignu vam namestaj, a vi lepo dodjete u ikeu i pazarite novi... nisu ni oni glupi :)

    • Goran

      Nedopustivo je kaciti bilo sta na vrata, jer se vrata i metar ispred smatra privatnom svojinom. Neveravatno je da Ikea to previdja i da joj je pored svih vidova oglasavanja potreban i taj.

    • Jovana

      A tek koliko je to papira i stampe... Krajnje ekoloski svesno s njihove strane...

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE