Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    generacija z

    Kako da čestitate rođendan svojim poslovnim partnerima

    Vodite uspešan posao, ostvarujete odlične rezultate i održavate dobre odnose sa svojim saradnicima. Iako mnogi smatraju da se u svetu poslovnog partnerstva isključivo i strogo treba držati posla, praksa je pokazala da su najuspešnije one saradnje u kojima poslovnom partneru jasno stavljate do znanja da ga cenite. Jedan od načina da pokažete svoju naklonost i opštu kulturu jeste čestitanje rođendana.

    Donosimo nekoliko saveta za neupućene i one koji po prvi put čestitaju rođendan poslovnom partneru.

    Šta je važnije: sadržaj ili forma?

    Smišljanje rođendanske  čestitke za poslovnog partnera često predstavlja težak zadatak. Pošaljilac se pita šta jedna takva poruka treba da sadrži, kao i kakav ton treba da ima. Sadržaj rođendanske čestitke je neretko ono čemu se posvećuje najviše pažnje, ali pre nego što pređemo na taj deo, treba napomenuti i sledeće: kako god glasila Vaša poruka, ne dopustite da zbog nepismenosti ne bude lepo prihvaćena. Dakle, potpuno je neprimereno da se u vašoj poslovnoj prepisci, pa i ovoj neformalne prirode, nađe neka pravopisna greška. Razmislite kakav utisak ostavljate ukoliko pošaljete poruku tzv. ošišanom latinicom. Na primer: „Čestitke za rođendan“ ne smeju biti „Cestitke za rodjendan“.

    Pažljivo birajte reči

    To nas dovodi do sadržaja. Napišite pismenu poruku koja nije preterano zvanična. Sasvim je u redu poželeti svom poslovnom partneru dobro zdravlje, ali se ne treba uplitati više od toga u sferu privatnog života. Pokažite da vam je stalo do vaše saradnje i partnerstva, a svoje želje držite u okviru poslovnog uspeha.

    To ne znači da čestitka treba da bude hladna i zvanična, ali takođe ne treba preterivati ni sa „toplim željama“. Posmatrajte to na sledeći način: Vaša rođendanska čestitka je ogledalo vašeg partnerskog odnosa, ali i ogledalo Vaše firme. Kakav utisak želite da ostavite?

    Koji kanal izabarati za slanje čestitke?

    U doba bez Interneta bilo je jednostavnije izabrati način na koji ćete poslovnom partneru čestitati rođendan. Mogli ste poslati tradicionalnu poštansku dopisnicu ili pak kurirskom službom uputiti cveće, piće ili neki simboličan poklon sa kratkom porukom u kancelariju svog saradnika. Međutim, onlajn poslovanja danas donose i bezbroj mogućnosti za onlajn čestitanja. Tako je širok izbor kanala preko kojih vaša rođendanska čestitka može stići do željene adrese. Mejl, Fejsbuk, Instagram, Viber, Linkedin, SMS:  kako izabrati pravi put?

    Sasvim je izvesno da će, kao što je slučaj sa sadržajem poruke, i ovaj izbor diktirati saradnja i odnos koji ste ostvarili sa vašim poslovnim partnerom. Dakle, ukoliko se vaša komunikacija sve vreme odvija na mejlu, neprimereno je da rođendansku čestitku pošaljete na Fejsbuku ili Viberu. Takođe, ukoliko se vaši razgovori i dogovori pretežno utvrđuju u Fejsbuk sandučetu ili putem telefona, čestitku će poslati upravo tim putem. Ne želite da vaše iskrene želje zalutaju na mejl i ostanu nepročitane, zar ne?

    Zašto je dobro čestitati rođendan poslovnim partnerima?

    Dakle,  koji je smisao tih poruka i u čemu se ogleda njihova važnost? Ovo pitanje se nameće kao neizbežno u brzom, napetom i stresnom poslovnom okruženju. Iako se čini da se profesionalnsot ogleda u savesnom, efikasnom i kvalitetno obavljenom poslu, ona nije samo to. Profesionalni odnosi zasnivaju se pre svega na uzajamnom poverenju i sigurnosti u drugu, partnersku stranu. Možda je Vaš partner nasledio porodičnu firmu sa dugogodišnjom tradicijom ili pak izuzetna žena koja je svoj hobi pretvorila u ozbiljan posao. Pokažite im da se divite njihovoj energiji i radnom elanu.  Jedan ljudski, kulturni i prijateljski gest kao što je čestitanje rođendana u velikoj meri može učvrstiti vašu saradnju i pokazati da Vam je stalo do zajedničkog uspeha.

    Prema tome, izaberite prave reči da izrazite svoje lepe rođendanske želje i ne zaboravite: budite pismeni!

    Izvor: PR tekst

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE