Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    “Kad pijem, ne vozim”

    “Kad pijem, ne vozim” na Danima piva u Zrenjaninu

    15. avgust, Zrenjanin – Ovogodišnji 38. Dani piva u Zrenjaninu protekli su u veseloj i pozitivnoj atmosferi, uz raznovrstan muzički i zabavni program, ali je ovo ujedno bila još jedna prilika da se u okviru kampanje Kad pijem ne vozim skrene pažnja na važnost odgovornog ponašanja u saobraćaju i odgovornu konzumaciju alkohola.

    Apatinska pivara, zajedno sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i u saradnji sa Upravom saobraćajne policije MUP Srbije na Trgu Zorana Đinđića u Zrenjaninu organizovala aktivacije za brojne posetioce ove tradicionalne manifestacije. Svi zainteresovani su imali su priliku da isprobaju “pijane naočari” i prođu zanimljive izazove koji imaju za cilj da apeluju koliko je važno da ne sedemo za volan ukoliko smo konzimirali alkohol.

    “Kad pijem, ne vozim”

    “Kad pijem, ne vozim”, Apatinska pivara (Foto: Miloš Milošević)

    – Zrenjaninci su tradicionalni dobri domaćini te nam je posebno drago što smo i ovoga puta bili u prilici da promvišemo našu kampanu “Kad pijem ne vozim”. Cilj nam je da svake godine širom Srbije na brojnim festivalima edukujemo vozače, a posebno nove generacije mladih učesnika u saobraćaju da odgovorno konzumiraju alkohol i da nakon provoda na muzičkim festivalima pronađu neki alternativni prevoz do kuće – kaže Slobodanka Cucić, menadžerka za korporativne poslove Apatinske pivare.

    Alternativni prevoz do kuće je i ove godine za Zrenjanince tokom vikenda obezbedio trgovinski lanac Gomex, koji je prvi put sa Apatinskom pivarom udružio snage tokom manifestacije Dani piva u Zrenjaninu.

    Na ovaj način, posetiocima je pružena mogućnost da besplatno dođu, ali i da se nakon degustacije svojih omiljenih piva, bezbrižno vrate kući. Uz to, promo timovi Apatinske pivare su Gomex autobusima i ispred Gomex objekta na Žitnom trgu delili prigodne poklone sa sloganom „Kad pijem, ne vozim” kao mali podsetnik na važnost donošenja pametnih odluka u vezi sa konzumacijom alkohola.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Miloš Milošević

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE